افشای راز پلیس شیطان صفت انگلیس به 71 تعرض جنسی + فیلم
حجم ویدیو: 11.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44

به گزارش رکنا؛ و به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، یک افسر پلیس انگلیس به ده‌ها مورد تعرض جنسی متهم و گناهکار شناخته شده است.

زمانی که دیوید کریک در سال ۲۰۰۱ به پلیس لندن ملحق شد او یک مظنون به دست داشتن در یک مورد تعرض جنسی بود. اما با این وجود وی به پلیس ملحق شد. حالا پس از بیش از 20 سال معلوم شده است که وی در ده‌ها مورد تعرض جنسی دست داشته است. در این مدت از وی و 3 افسر پلیس دیگر ۱۴ بار شکایت شد.۷ مورد به تعرض به زنان مربوط می‌شود. در این مدت وضعیت وی مورد ارزیابی واقع نشد. امروز او به عنوان یکی از متهمان به تعرض جنسی در انگلیس شناخته می‌شود. او ۷۱ بار متهم به تعرض جنسی شده است که در ۴۸ مورد گناهکار شناخته شده است.

صدیق خان شهردار لندن گفت: فرصت‌های زیای در این سال‌ها برای شناسایی وی از دست رفته است. درس‌هایی باید از این موضوع گرفته شود. ما باید به این موارد رسیدگی کنیم. ما باید یک کمیسیون اصلاحی ایجاد کنیم تا این موارد در آینده روی ندهند.

در حالیکه وزیر کشور انگلیس پس از قتل سارا اوارد در سال ۲۰۲۱ قول حفاظت از زنان را در انگلیس داده بود، اما حالا قبول کرد که وزارت خانه وی اقدامی در جهت بررسی سوابق دیوید کریک که قبلا متهم به تعرض جنسی بوده است، انجام نداده است. وزیر کشور انگلیس به نبود یک سیستم ارزیابی موثر در سیستم استخدام در پلیس اذعان کرده است.

سوئلا بریومن وزیر کشور انگلیس گفت: امروز روز تاریک و آزار دهنده‌ای در تاریخ انگلیس و خانواده پلیس انگلیس است. این یک واقعه آزاردهنده است. این نشان دهنده از بین رفتن اعتماد به پلیس است. لازم است که این وضعیت تغییر کند.

 

کدخبر: 861927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟