کشف استخوان‌های پسر گمشده در کوه‌های امام‌زاده داوود

به گزارش رکنا ، اردیبهشت ماه امسال، زن میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به افسر پرونده گفت: چندی قبل پسر جوانم با پراید سفیدرنگش از خانه خارج شده و بازنگشته؛ حتی تلفن همراه او نیز خاموش است.

کارآگاهان پس از اظهارات زن میانسال وارد عمل شدند و خیلی زود پراید سفیدرنگ مرد جوان را بدون سرنشین در جاده وردیج پیدا کردند اما اثری از مرد گمشده نیافتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد، پسر گمشده یکی از برگزارکننده دورهمی‌های لاکچری در تهران بوده که با برخی از افراد حاضر در این دورهمی‌ها، اختلاف مالی داشته است همین سرنخ، شک تیم جنایی را برانگیخت.

در ادامه نیز مشخص شد، یک زن و مرد جوان با پسر گمشده قبل از حادثه مفقودی ارتباط مشکوکی داشتند که بدین ترتیب دو مظنون پرونده دستگیر شدند و در تحقیقات اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آوردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، چندی قبل کشف استخوان‌های یک انسان از سوی یک کوهنورد در کوه‌های امام‌زاده داوود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد و با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم بررسی صحنه جرم پس از حضور در محل حادثه با استخوان‌های یک انسان مواجه شدند که مدارک هویتی یک فرد نیز در نزدیکی محل کشف جسد افتاده بود که با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، مدارک هویتی متعلق به پسر گمشده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام احتمال دادند فرد گمشده به قتل رسیده است؛ به همین خاطر تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده آغاز کردند.

 با دستور بازپرس کشیک قتل، استخوان‌های کشف شده برای تطابق با دی‌ان‌ای فرد گمشده به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 860243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟