بارش برف در گردنه حیران آستارا / راهداران آماده‌باش کامل

به گزارش رکنا؛ وضعیت جوی شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان در حال حاضر برفی است و بارش برف از صبح امروز ۱۹ دی ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تردد خودروها در محور آستارا به اردبیل با توجه به بارش برف در حال انجام است و ارتفاعات گردنه کوهستانی حیران از محدوده تونل تا شهرستان آستارا سفید پوش شده است و با توجه به برودت هوا و ادامه بارندگی و سفید پوش شدن مسیر ارتباطی گردنه حیران و روستاهای اطراف، ضروری است که رانندگان عبوری از این مسیر به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

نمک پاشی و برف روبی مسیر توسط راهداران مستقر در راهدارخانه بهارستان و حیران انجام می شود و در حال حاضر مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد اما رانندگان با توجه به بارش برف و لغزندگی جاده، با احتیاط و آرامش تردد کنند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه راهداران به صورت مستمر از وضعیت محور آستارا به اردبیل و بخصوص از گردنه برف گیر حیران بازدید و طرح امنیت جاده ای راهدارخانه بهارستان آستارا در حال انجام است، اظهار کرد: محور ارتباطی آستارا به اردبیل و گردنه کوهستانی حیران، از مسیرهای ارتباطی پرتردد و حادثه خیز محسوب می شود.

عنایت رضایی پور، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه شهرستان مرزی بندر آستارا با آمادگی کامل و به منظور تأمین امنیت جاده‌ای در پی بارش برف در آماده باش کامل هستند.

آماده باش راهداران گردنه حیران آستارا به دلیل بارش برف

آماده باش راهداران گردنه حیران آستارا به دلیل بارش برف2

آماده باش راهداران گردنه حیران آستارا به دلیل بارش برف3

آماده باش راهداران گردنه حیران آستارا به دلیل بارش برف4

 

کدخبر: 859795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟