جاری کینه توز با شوهرش دسیسه قتل را چیدند / پلیس کرمانشاه به‌دنبال اسلحه شکاری

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش بیلوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند مقتول زنی 48 ساله بوده که بوسیله اسلحه شکاری توسط برادر همسر و "جاری" خود از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

دلیری با اشاره به متواری شدن متهمان به قتل، گفت: ماموران با انجام اقدامات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق شدند ساعاتی بعد از وقوع حادثه، ابتدا مخفیگاه "جاری" فرد مقتول که زنی 32 ساله بود و سپس برادر همسر 43 ساله وی را شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده مرد 43 ساله به قتل زن برادر خود با شلیک گلوله اسلحه شکاری اعتراف و انگیزه ‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

وی  از معرفی قاتل دستگیر شده و همسرش به خاطر همراهی با وی در ارتکاب قتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: تلاش برای کشف سلاح شکاری استفاده شده در این حادثه ادامه دارد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 853672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟