سارق بی رحم به جان پیرزن اهل نکا وحشت انداخت / سرقت طلا و جواهرات

به گزارش رکنا،سرهنگ قاسم عزیزی گفت: در پی تماس زنی سالخورده با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف منزل در شهرستان نکا، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیه پرونده که مردی سیاه پوش با سر و صورت پوشیده با نفوذ به داخل منزل آن‌ها با تهدید چاقو طلا و جوهرات (گردنبند والنگو) را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ‌های موجود تحقیقات میدانی گسترده‌ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت با سرنخ‌های بدست آمده به فردی سابقه دار ساکن یکی از شهر‌های همجوار با همکاری همدست بومی وی مظنون و آن‌ها را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی سرانجام با جمع آوری ادله و مستندات کافی از سرقت با هماهنگی دادستان شهرستان بهشهر و اخذ نیابت قضایی، متهم را در اقدامی ضربتی و غالگیرانه دستگیر و یک ساعت بعد همدست سارق نیز دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم ۲۶ ساله که دارای ۶ فقره سابقه سرقت، حمل مواد مخدر و شرارات و نزاع و... می‌باشد در بازجوئی‌های به عمل آمده در پلیس آگاهی به سرقت به عنف طلا‌ها از منزل مالباخته سالخورده اعتراف تحقیقات و بازجویی از سارقان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

 

کدخبر: 851040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟