آسیب 8 خانه در زلزله شدید نور / صبح امروز رخ داد

حوادث رکنا: حسینعلی محمدی روز پنجشنبه افزود: در کمتر از ۱۰ دقیقه بعد از وقوع این زمین‌لرزه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های ستادی و اجرایی خدمات‌رسان در نقاط مختلف شهرستان نور به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان این که، خوشبختانه زمین لرزه ۴.۳ ریشتری در شهرستان نور تلفات جانی در پی نداشت، گفت: در مناطق روستایی به هشت خانه خسارت جزئی وارد شد که با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کمترین زمان ممکن برای بازسازی این واحدهای مسکونی اقدام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تاکید کرد: این زمین‌لرزه به تاسیسات خدماتی و انرژی از جمله دکل‌های برق و مخابرات و همچنین لوله‌های گاز و آب آشامیدنی هیچ‌گونه خسارتی وارد نکرد و تمام اهالی منطقه اکنون در حال انجام فعالیت روزانه خود هستند.

محمدی با بیان این که، احتمال پس لرزه در شهرستان نور و دیگر شهرستان‌های همجوار در ساعت‌های آینده وجود دارد، اضافه کرد: علاوه بر این که نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل به سر می‌برند، شهروندان نیز نکات ایمنی در مواجهه با زمین لرزه احتمالی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشور، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر ساعت هشت و هفت دقیقه و ۳۳ ثانیه حوالی شهر رویان از توابع شهرستان نور در غرب مازندران را لرزاند.

این زمین لرزه درعمق ۲۸ کیلومتری زمین رخ داده و مختصات وقوع این زلزله، عرض جغرافیایی ۳۶.۴۴۷ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۲۷ ثبت شده است.

 

کدخبر: 850899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟