طلاق فوری عروس از زیباترین داماد تهرانی ! / دختران دور داماد می چرخیدند !

وقتی برای رسیدگی به درخواست طلاقشان وارد شعبه دادگاه شدند پسر جوان که شاهین نام داشت گفت: من 23 سال دارم این خانم را در ایستگاه مترو دیدم و در یک نگاه عاشق او شدم. پیشنهاد دوستی دادم و او هم قبول کرد.

فرشته که ۲۱ سال داشت حرف شاهین را قطع کرد و گفت: آقای قاضی من اشتباه کردم معیارم برای انتخاب شریک زندگی اشتباه بود من فکر می کردم زیبایی و تیپ و قیافه برای ازدواج کافی است. البته او حرف های قشنگی می زد و مرا خام کرد من دوستی با او را به قصد ازدواج شروع کردم. یک ماه بعد هم به خواستگاری آمدند و من هم قبول کردم. خانواده هایمان راضی نبودند دلایل زیادی برای این مخالفت داشتند اما وقتی عشق و اصرار ما را دیدند راضی شدند و در کمتر از ۵ ماه ما زیر یک سقف بودیم و زندگی مشترک را آغاز کردیم.

هفته های اول همه چیز خوب به نظر می رسید تا اینکه من به شاهین گفتم می خواهم در یک شرکت ساختمانی به عنوان منشی کار کنم اما شاهین قبول نکرد از آن روز به بعد شاهین اخلاقش تغییر کرد می گفت تنها بیرون نرو با کسی حرف نزن در فضای مجازی عکس خودت را نگذار چون تو زیبا هستی و دیگران به تو چشم دارند. خلاصه آنقدر برایم محدودیت گذاشت که کار به دعوا کشید.

قاضی رو به شاهین کرد و گفت همسرت راست می گوید؟

شاهین گفت: نه جناب قاضی مشکل اینجاست که فرشته به من بدبین است می گوید چرا با دختران دیگر هم صحبت می شوی چرا منشی شرکتی که در آن کار می کنم زن است چرا در یک شرکت مدلینگ کار می کنم؟ تحمل ندارد مدام به من می گوید چون تو خوشتیپ و زیبا هستی لابد با دختران دیگر هم دوست هستی و به من خیانت می کنی جناب قاضی ما اصلاً مشکل مالی نداریم من درآمدم خوب است چرا باید به همسرم اجازه بدهم به عنوان منشی کار کند من هرگز اجازه نمی دهم که او به آن شرکت برود و آنجا کار کند چون آنجا مرد های زیادی وجود دارد.

قاضی با افسوس سری تکان داد و گفت: شما به خاطر زیبایی همدیگر باهم ازدواج کردید و ملاک اصلی تان ظاهر زیبا بوده درست است؟

فرشته و شاهین باهم گفتند: بله همین طور است. بعد فرشته رو به قاضی کرد و گفت جناب قاضی او مدام می گوید حق نداری کار کنی اجازه معاشرت به من نمی دهد امانم را بریده خسته شدم من هم آدم هستم می خواهم راحت زندگی کنم.

شاهین گفت: جناب قاضی من فکر نمی کردم بعد از ازدواج زیبایی چهره همسرم برایم عادی شود من دنبال یک زندگی خوب و آرامش بخش هستم اما او مدام می گوید می خواهد کار کند و من مخالفم به نظر من او بیش از حد زیباست و این باعث می شود من اجازه کار به او ندهم و این مسأله باعث دعوا بین ما می شود.

فرشته هم با لحن تندی گفت: تو باید به من اجازه کار و معاشرت بدهی وگرنه طلاقم را می گیرم. شاهین که عصبی شده بود در جواب همسرش گفت: اگر مجبور شوم طلاقت می دهم ولی هرگز اجازه کار به تو نمی دهم چرا دنبال کارهایی می روی که من دوست ندارم چرا به خاطر من گذشت نمی کنی چرا با من لجبازی می کنی؟

در همین موقع قاضی این زوج را به آرامش دعوت کرد و گفت به این زودی ها حکم طلاق نمی دهم باید به مشاوره بروید بعد از آن اگر نتیجه ای حاصل نشد حکم طلاق را صادر می کنم.

منبع: منیبان

کدخبر: 850312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟