اسامی شهدای حادثه تروریستی ایذه

به گزارش رکنا، رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

 تعدادی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه به اهواز اعزام شدند

علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

حال ۸ نفر از مجروحان که در مراکز درمانی ایذه هستند وخیم اعلام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه از اعزام چند تن از مجروحان حادثه تروریستی به بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

به گزارش رکنا، رضا مرادی با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در ایذه اظهار کرد: در این حادثه تاکنون ۵نفر (یک دختر کودکسال، یک خانم و سه آقا) شهید شدند.

وی با اشاره به مجروحیت ۱۰ نفر که حال تعدادی از آنها وخیم است، خبر داد: چند تن از مجروحان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهدای شهرستان و کدهای اورژانسی مستقر در سطح شهر آماده ارائه هرگونه خدمت درمانی به مردم شهرستان هستند.

عصر امروز چهارشنبه راکبان دو دستگاه موتورسیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی به سمت مردم و ماموران و مدافعان امنیت شلیک کردند.

همچنین تلاش برای دستگیری ضاربان و عاملان در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.

به گزارش رکنا، عصر امروز در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان تا این لحظه 5 نفر شهید و 15 نفر زخمی شده‌اند.

براساس ا‌ین گزارش، ‌‌در این حادثه تروریستی‌ که‌ مهاجمان با اسلحه کلاشینکف به سمت مردم رگبار بسته‌ بودند که تعدادی از مردم و ماموران نیروی انتظامی در این حادثه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگری هم مجروح شدند.

 

 

کدخبر: 843974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟