اشک تمساح آقای پزشک که زن فریب بود + فیلم گفتگوی افشاگرانه با مرد خبیث و زن گول خورده
حجم ویدیو: 153.86M | مدت زمان ویدیو: 00:08:49

به گزارش رکنا، مدتی قبل شکایت های سریالی زنان جوان از اقصی نقاط کشور با موضوع کلاهبرداری از سوی پزشک قلابی در دستور کار کارآگاهان اداره ۶ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کارآگاهان در بررسی های انجام شده متهم که بیش از ۲۰ شاکی دارد شناسایی و دستگیر شد.

شگرد این فرد به این صورت بود که در اینستاگرام خود را پزشک معرفی کرده و دنبال کننده های زیادی داشت که از طریق همین پیج از خانم ها جلب اعتماد می‌کرد.

متهم بعد از اعتمادسازی و نزدیک شدن به سوژه های خود ، در برخی موارد پیشنهاد ازدواج هم می داد.سپس به بهانه سرمایه گذاری در شرکت های تجهیزات پزشکی مبالغ هنگفتی از آنها اخاذی می کرد.

این متهم در چند مورد از صاحبان کلینیک های درمانی نیز کلاهبرداری کرده است.سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این رابطه اینطور توضیح داد:«در این پرونده تا به حال 20 شاکی تشکیل پرونده داده اند اما تعداد شاکیان که در فضای مجازی به این فرد کلاهبردار اعتماد کرده اند بیش از 100 نفر است.همچنین ارزش ریالی کلاهبرداری این فرد تا به حال 5 میلیارد تومان برآورد شده است.»

در ادامه گفتگوی اختصاصی خبرنگار رکنا با متهم پرونده را بخوانید.

اگر بازداشت نمی شدم باز هم کلاهبرداری می کردم

چند سال داری؟

37 ساله ام و یک فقره سابقه کلاهبرداری دارم.

تحصیلات؟

در حد ابتدایی !

چه شد که با تحصیلات در حد ابتدایی به فکر این افتادی که خودت را پزشک جا بزنی و کلاهبرداری کنی؟

قبلا در شرکت تجهیزات پزشکی کار می کردم و در مورد مسائل پزشکی مطالعه داشتم.یک روز در اینستاگرام متوجه شدم که پزشکان فالوورهای زیادی دارند.برای همین به این فکر افتادم که پیجی باز کنم و خودم را دکتر معرفی کنم.همین کار را کردم و روز به روز تعداد فالوورهایم زیاد شد.

بعد چه شد که از فالوورها کلاهبرداری کردی؟

با آنها وارد گفتگو می شدم و قرار می گذاشتم.بعد اعتمادشان را جلب می کردم و می گفتم برای سرمایه گذاری در واردات تجهیزات پزشکی به من پول بدهند.آنها هم قبول می کردند.

چطور به تو اعتماد می کردند؟

بیشتر به خاطر پیج پربازدیدم بود که اعتماد می کردند.

فکر نمی کردی شگرد تو فاش می شود؟

افراد را از شهرهای مختلف شناسایی می کردم.

سرمایه گذاری پزشک قلابی در کار طلا و جواهر

در برخی موارد خواستگاری رفتی و به خیلی از زن ها قول ازدواج هم داده ای.این کار را برای جلب اعتماد بیشتر می کردی؟

من فقط به خواستگاری یک نفر رفتم!

ماجرای کلاهبرداری خود در جزیره کیش را توضیح بده.

به یک بیمارستان رفتم که قرار بود به فروش برسد و خودم را پزشک جا زدم.بعد به عنوان خریدار از آنجا فیلم گرفتم و به برخی از مالباختگان می گفتم که عضو هیئت مدیره آن بیمارستان هستم.

از چند صاحب کلینیک های درمانی هم کلاهبرداری کردی.ماجرای آن چه بود؟

با دو کلینیک درمانی آشنا شدم و برایشان تجهیزات تهیه کردم.بعد از اینکه اعتمادشان را جلب کردم پیشنهاد دادم که مسئول خرید کلینیک باشم و آنها قبول کردم.اما به دلیل اینکه حساب خودم مسدود شده بود و نیاز داشتم برای واریزی ها از کارت دیگری استفاده کنم به آنها گفتم خریدها بهتر است با کارتی به ام خودتان باشد و کارت بانکی شان را گرفتم.بعد به افرای که از آنها کلاهبرداری می کردم می گفتم که پول ها را به حساب آنها واریز کنند.

با پول های سرقتی چه کردی؟

آن ها را به یکی از دوستان خودم که در کار طلا و جواهر است دادم تا برایم سرمایه گذاری کند.

کلاهبرداری میلیونی از زنان در اینستاگرام

یکی از شاکیان که زنی حدودا 30 ساله است در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«مدتی قبل با این آقا که خودش را پزشک معرفی کرد در اینستاگرام آشنا شدم.گمان می کردم دندانپزشک است و در مورد ترمیم دندان هایم با او مشاوره گرفتم. چند بار از او خواستم به من وقت ویزیت دهد اما بهانه می آورد و می گفت آنکارا هستم. بعد از مدتی که با او در اینستاگرام در ارتباط بودم یک شب برای شام من را به رستوران دعوت کردم.او اعتماد من را جلب کرد و بحث سرمایه گذاری را پیش کشید.ابتدا مبلغ 40 میلیون تومان به او دادم که سر موعد مقرر سودی را که قول داده بود پرداخت کرد.همین باعث شد که اعتماد خودم و خواهرانم را جلب کند و حدود 200 گرم طلا و مقدار دیگری پول به او دادیم که جمعا مبلغ 900 میلیون تومان ارزش آن بود.پس از مدتی متهم شروع به توهین به من کرد و پول سود را نمی داد.تا اینکه موبایلش از دسترس خارج شد.»

یکی دیگر از مالباختگان نیز گفت:«با فروش ماشینم حدود 300 میلیون تومان پول به این پزشک قلابی پرداخت کردم.»

بنا بر این گزارش؛ رسیدگی به شکایت شاکیان در دستور کار کارآگاهان اداره ۶ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: 842796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟