عامل بدنامی پلیس کرج لو رفت / او با لباس پلیس به سر قرار می رفت

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 به دلیل اختلاف حساب، مأموران پلیس به محل اعزام که مشخص شد شاکی نسبت به آگهی کالایی در فضای مجازی اقدام و شخصی با لباس پلیس مراجعه که پس از توافق قیمت با نمایش رسید واریز وجه در تلفن همراه اعلام داشته مبلغ تا 24 ساعت آینده به حساب شما واریز خواهد شد که شاکی پرونده به موضوع مشکوک و با پلیس تماس گرفته است.

وی افزود: متهم پرونده در ابتدا منکر موضوع بود ولی در ادامه با انجام تحقیقات مشخص شد وی متهم سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های همجوار است که با سوء استفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پرونده پس از مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به 11 فقره کلاهبرداری با این شیوه با همدستی یک نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، گفت: با تکمیل پرونده همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراج قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که کلاهبرداران با جعل عناوینی که در نزد مردم دارای جایگاه هستند، از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و به مقاصد شوم خودشان می رسند.

 

 

کدخبر: 838968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟