شوهر ، نفوذی شوم اینستاگرام زنش بود / چه نقشه ای داشت ؟

به گزارش رکنا؛ سرهنگ الوانی رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: خانمی جوان به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکوائیه اعلام داشت فردی ناشناس با هک حساب‌های کاربری من در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و واتساپ برای مخاطبینم پیام‌های مخاطره‌آمیز ارسال نموده است،لذا من از این موضوع شاکی بوده و خواهان رسیدگی می‌باشم.

سرهنگ الوانی افزود: با‌توجه‌به اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص گردید متهم همسر وی می‌باشد  که با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

این مقام سایبری افزود: متهم که مضطرب به‌نظر می‌رسید در ابتدا منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به‌ناچار لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی را پذیرفت.

این مقام انتظامی خاطر‌نشان کرد :هک حساب‌های کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی و ارسال هر‌گونه پیام اهانت‌آمیز و تهدید در فضای مجازی علیه افراد از طرف هر شخصی حتی نزدیکان فرد جرم بوده و قابل رسیدگی در محاکم قضایی می‌باشد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار ،حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت نمایند، همچنین شماره تماس096380مربوط به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر کشور می‌باشد.

کدخبر: 826305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟