انهدام باند سارقان مسلح در جنوب کرمان

به گزارش رکنا؛ دادستان کهنوج از انهدام باند سارقان مسلح در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در این ارتباط سه متهم بازداشت و یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری صلاح سرد کشف و ضبط شد.

 به نقل از دادگستری استان کرمان، امید رضایی از انهدام یک باند سارقان مسلح در جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: در این ارتباط سه متهم دو مرد و یک زن، بازداشت شدند.

وی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تاکیدات ریاست قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده سرقتهای خشن و برخورد قاطع با سارقین مسلح، این موضوع در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، با بیان اینکه متهمین دارای سوابق متعدد کیفری هستند و تاکنون به چندین فقره سرقت مسلحانه طلاجات در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان اقرار کردند، افزود: یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری سلاح سرد از جمله قمه و چاقو کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این ارتباط یک دستگاه خودرو توقیف و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، افزود: اعضای این باند همچنین سابقه چندین فقره سرقت گسترده احشام را نیز در پرونده خود به ثبت رسانده‌اند.

رضایی به مرتکبین جرائم خشن، به‌ویژه سارقان مسلح هشدار داد، غالباً این نوع اقدامات و سرقت‌های توام با خشونت و به‌کارگیری سلاح، مشمول ماده 279 قانون مجازات اسلامی محاربه خواهد بود.

کدخبر: 825036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟