2 برادر نقاش سارق از آب درآمدند / پلیس تهران فاش کرد

سرهنگ "عبدالرضا محمدی" سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت:  در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محله شهرک گلستان و مراجعه مال باخته به کلانتری ، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند .

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل و تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در پوشش کارگران ساختمانی جهت نقاشی وارد منزل شده و پس از غفلت مال باخته اقدام به سرقت اشیاء با ارزش کر ده اند که در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه و با شگرد های پلیسی متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان 35 و 40 ساله که دو برادر بودند به جرم خود و سرقت از منزل در پوشش کارگر ساختمانی معترف که اموال سرقت شده اعم از گردنبند طلا و تعدادی اشیاء قیمتی دیگر به ارزش 2 میلیارد ریال به مال باخته تحویل داده شد .

سرهنگ محمدی با اشاره اینکه شهروندان توجه داشته باشند حتما از شرکت های معتبر برای نظافت و خدمات منزل استفاده کنند  در پایان خاطر نشان کرد:  تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد

کدخبر: 824539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟