نجات مرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان / در زاهدان رخ داد

به گزارش رکنا؛ سردار احمد طاهری  امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر یک فقره گروگانگیری در یکی از محلات زاهدان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و متوجه شدندمرد 65 ساله توسط چند نفر ناشناس به گروگان گرفته شده است.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران پلیس آگاهی استان، پس از دریافت اطلاعات لازم و انجام اقدامات تخصصی متوجه شدند آدم ربایان این مرد 65 ساله را به یکی از نقاط کوهستانی شهرستان تفتان منتقل کرده اند، ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی محل نگهداری این فرد ربوده شده در کوه های صعب العبور بخش گوهرکوه شده و به سرعت برای رهایی وی وارد عمل شدند.

سردار طاهری افزود: با حضور ماموران در محدوده مکان نگهداری مرد 65 ساله، آدم ربایان پیش از رسیدن پلیس محل اختفای خود را ترک و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: انگیزه گروگان گیران درخواست پول و اخاذی بوده که با هوشیاری پلیس به نیت شوم خود نرسیدند، فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت و با توجه به سرنخ های به دست آمده دستگیری عاملان جرم در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 822117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟