شلیک دقیق پلیس پایان تعقیب و گریز سارق پژو سوار در بزرگراه آزادگان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، ئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی در بزرگراه آزادگان در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو ۲۰۶ مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، خودرو پلاک مورد نظر سابقه سرقت دارد و سرنشین وسیله نقلیه، سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی در بزرگراه متواری شد که کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک دقیق به لاستیک پژو ۲۰۶ در ابتدا خودرو را متوقف و سارق را بازداشت کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 819277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟