بازداشت 2 شرور خطرناک در شهرقدس

به گزارش رکنا،  سرهنگ شاهپور فلاحی،  اظهار داشت: در پی گزارش درگیری بین دو تن از اشرار سابقه دار با شهروندان و مجروحیت تعدادی از مردم، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان بلافاصله در محل حاضر و موفق شدند یکی از اراذل و اوباش بنام شهرستان را در صحنه درگیری دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: متهم اصلی پرونده که قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فلاحی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با اقدامات فنی و همچنین تعقیب و مراقبت شبانه روزی، موفق شدند مخفیگاه متهم اصلی که به شهرستان‌های همجوار گریخته بود را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، در معیت ریاست کلانتری به موقعیت مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی دستگیر و به کلانتری منتقل گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پرونده این اشرار سوابق متعدد درگیری، قدرت نمایی، ضرب و جرح، درگیری با ماموران و... وجود دارد، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان افزود: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و به قانونگریزان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی اجازه نخواهیم داد تا با اعمال مجرمانه خود احساس امنیت را در جامعه خدشه دار نمایند.

کدخبر: 817961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟