قتل پاکبان بیچاره هنگام جارو زدن خیابان ! / دوربین همه صحنه را فیلم گرفت !

به گزارش رکنا به نقل از همشهری، این حادثه بامداد جمعه گذشته رخ داد. آن روز رهگذرانی که از خیابانی در حوالی مسگرآباد عبور می کردند چشمشان به پیکر خونین مردی افتاد که لباس پاکبانی به تن داشت. وی هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و همان ضربه ای که به قفسه سینه اش وارد شده، مرگ وی را رقم زده بود. در کنار جسد خونین مرد پاکبان، جاروی وی افتاده بود که نشان می داد مرد جوان در حال نظافت خیابان بوده که از سوی قاتلش غافلگیر شده و به قتل رسیده است.

در این شرایط بود که گزارش این حادثه به بازپرس جنایی اعلام شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی این جنایت راهی محل جرم شدند.

تیم جنایی در گام نخست، به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته ای که در اطراف محل کشف جسد وجود داشت پرداخت. دوربین ها نشان می داد که پنج‌شنبه حدود ساعت ۲۳:۵۰، مرد پاکبان در حال نظافت خیابان بوده که ناگهان مردی به سمت وی می رود. او با چاقویی که در دست داشت، ‌ضربه ای به پاکبان زده و درحالیکه مرد پاکبان غرق در خون، ‌نقش زمین شده بود، از آنجا فرار می‌کند.

آنطور که بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد مرد پاکبان احتملا قربانی نقشه انتقام‌جویانه قاتلی شده است. در چنین شرایطی جسد مرد پاکبان به پزشکی قانونی منتقل شده و گروهی از کارآگاهان جنایی پایتخت ماموریت یافته‌اند تا با شناسایی و دستگیری قاتل فراری، اسرار این جنایت را رازگشایی کنند.

کدخبر: 1001471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟