مرد شیرازی 5 عضو خانواده اش را با اسلحه زخمی کرد + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ بیژن بارسالاری فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح دیروز ششم خردادماه پس از اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن 5 نفر (2 مونث و 3 مذکر) در یکی از روستا‌های بخش خشت (بورکی)، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم فردی 48 ساله بوده که به سمت خانواده همسر برادرش اقدام به تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات تخصصی عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را درکمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ بارسالاری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و تعدادی فشنگ از متهم، تصریح کرد: عامل تیراندازی در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی و خانوادگی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به مخلان را نخواهد داد و با قاطعیت با آنان برخورد می‌کند.

کدخبر: 1001373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟