کشته شدن یک مرد به دست پلیس

به گزارش رکنا، بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۱۱ مامور پلیس در حالی که در برابر یک ساختمان مراقب دوچرخه‌های همکارانی بود که در یک اختلاف خانوادگی مداخله کرده بودند، با حمله یک مهاجم مواجه شد؛ مرد سپس پلیس را با سلاح سرد تهدید و بعد فرار کرد که در زمان تعقیب وقتی برگشت تا با چاقو مامور پلیس را بزند، مامور پلیس از سلاح خود استفاده کرد.

منابع آگاه اعلام کردند ماموران آتش نشانی در محل حادثه به ماساژ قلب این مرد اقدام کردند، اما موفق به احیای او نشدند.

قتل یک مرد به دست مامورپلیس

مقامات دادستانی فرانسه همچنین اعلام کردند هویت این شخص تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است. پلیس به سن این شخص نیز اشاره‌ای نکرده است.

مقامات دادستانی پاریس می گویند در حال حاضر هیچ عنصر مشکوکی وجود ندارد که نشان دهد این اتفاق عملی با ماهیت تروریستی بوده است. چگونگی دقیق وقایع هنوز مشخص نشده است.

به گفته یک مقام مسئول در اتحادیه پلیس فرانسه، مامور پلیس زخمی نشده، اما در حالی که دچار شوک شده بود، به بیمارستان انتقال داده شده است.

پلیس فرانسه یک مرد را کشت

این اتفاق در یک محله پر رفت و آمد در ناحیه ۱۸ در شمال پایتخت روی داد.

گفتنی است خشونت پلیس فرانسه علیه شهروندان این کشور بار‌ها به مرگ افراد منجر شده است؛ همچنین این خشونت‎ها در طول تظاهرات معترضان «جلیقه زرد» بار‌ها مشاهده شده تا جایی که ده‌ها نفر به شدت مصدوم شده و چشم یا دست و پای خود را از دست داده‎ اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟