سیاستمدار کچلی که به مو‌های دختر خاله اش افتخار می‌کند!

به گزارش رکنا، با بروز کرونا رسانه‌های بن سلمانی ابتدا و در سطحی وسیع کوشیدند تا کانون این مساله را هم درمنطقه وهم دردیگر کشور‌های جهان متوجه ایران کنند. هدف غایی این رسانه‌ها درحقیقت به انزوا کشاندن ایران بود پروژه‌ای که ۴ دهه است ان را پیگیری کرده اند، اما درحقیقت بخیه به دوغ زده اند.

رسانه‌های سعودی و البته وابستگان معدود منطقه‌ای ایشان هرکجا مبتلایی به کرونا میافتندان را تازه بازگشته از ایران می‌کردند و در سانسور اخبار کرونایی درخصوص خود و دوستانشان در منطقه از یک سو و در امریکا از دیگر سو سنگ تمام می‌گذاشتند و البته همچنان براین سانسور وکوچک نمایی اصرار دارند، اما در شرایط جدید و پس از انکه بر همگان روشن شد که همه گیری کرونا جهانی است و مرز نمی‌شناسد و در شرایطی که حتی امریکا نیز مجبور به اعلان "حالت فوق العاده "در این کشور شد رسانه‌های قبیلگی سعودی مهم‌ترین وظیفه خود را حفظ و صیانت از شخص رییس جمهور امریکا تعریف کرده اند و به شدت می‌کوشند تا اخباری که متوجه سلامت ترامپ از ابتلا به کروناست را دروازه بانی کرده و در عین حال اخبار موید سلامتی او را پوشش دهند.

بدیهی است در این شرایط آل سعود و رسانه‌های این کشور نه دغدغه دار ترامپ که نگران اینده حکومت بن سلمان و پادشاهی او هستند و البته همچنان امیدوار به اینکه روزی ایران و امریکا درگیر شوند و میوه‌های این درگیری در سبد سعودی قرار گیرد.

تمرکز بر ماجرا‌های این روز‌های عراق و تلاش سعودی برای منتسب کردن حملات مردم عراق به پایگاه تاجی به ایران نیز از همین منظر تعقیب می‌شود اگرچه تلاش برای دور کردن و منحرف ساختن افکار عمومی جهان از مساله دستگیری شاهزادگان سعودی توسط بن سلمان در سایه کرونا، ایران، عراق و بالاخره سلامتی ترامپ محل اهتمام جدی مقامات و رسانه‌های سعودی است.

اینکه تاکجا بن سلمان خواهد توانست به مو‌های دختر خاله اش افتخار کند را بایستی منتظر ماند و دید و البته باید انتظار کشید تاریخ انقضای بن سلمان برای این دختر خاله کی فرا خواهد رسید بالاخره در کارنامه تعریف شده امریکایی‌ها هر فرد تاریخ انقضا و کارویژه‌ای مشخص دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟