قرنطینه 450 سرباز صهیونیست به دلیل کرونا

به گزارش رکنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این افراد به دلایل مختلف از جمله بازگشت از تعطیلات خارج از کشور و یا در ارتباط با هیأت نظامی که اخیراً از کره جنوبی بازگشتند و یا به دلیل تماس با بیماری که بتازگی از ایتالیا بازگشته است، تحت قرنطینه قرار گرفتند.

این در حالی است که نگرانی از گسترش مبتلایان به "ویروس کرونا" در سرزمین‌های اشغالی به دنبال ابتلای هفت نفر دیگر به این ویروس، فعالیت برخی مراکز و مشارکت در انتخابات پارلمانی در این سرزمین‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پیش از این از ابتلای هفت نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا و قرنطینه یک هزار و ۵۰۰ نفر خبر داده بود.

در حالی که مقامات صهیونیستی نگران هستند که گزارش‌های اشتباه در مورد گسترش بیماری کرونا، موجب ترس مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شود، کمیته مرکزی انتخابات اسرائیل بشدت احتمال تخصیص مکانی برای اخذ رأی از افراد مبتلا به کرونا را بررسی می‌کند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بشدت از عدم مشارکت در انتخابات پارلمانی اعلام نگرانی کرده بود، گفت: شاید شرایطی از جمله عوامل خارجی وجود داشته باشد که به این شیوه در تلاش برای دخالت در انتخابات هستند.

انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی که برای سومین بار در یک سال گذشته تجدید شده، قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟