با پیراهن هوشمند E-Skin هم بازی و هم ورزش کنید  + فیلم
حجم ویدیو: 7.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

همان طور که می توان حدس زد، در نقاط مختلف پیراهن مذکور سنسورهایی نصب شده که می توانند حرکات بخش های مختلف بدن کاربر را شناسایی کنند. روال کار بسیار ساده است. سنسورها حرکات شما را ثبت و آنها را از طریق بلوتوث به رایانه منتقل می کنند تا بدین ترتیب کاراکتر بازی را در مسیر خود هدایت نمایید.
شاید انجام یک بازی ویدیویی به این روش کمی عجیب و غیر معمول به نظر برسد، اما وقتی از جنبه سلامتی Health و داشتن تحرک به آن نگاه کنیم، به یک ایده کاملاً کاربردی و مفید می رسیم. ضمن این که از این تکنولوژی می توان در اپلیکیشن های حوزه سلامت و حتی ابزارهای حرکت درمانی نیز بهره برد.
گذشته از همه این ها، بدون نیاز به یک بازی یا نرم افزار رایانه ای باز هم می توان به پیراهن E-Skin به عنوان یک ردیاب سلامتی هم نگاه کرد که می تواند حرکات ورزشی کاربر خود را بهتر از هر پوشیدنی هوشمند دیگری رصد و میزان کالری مصرفی و نحوه درست انجام حرکات را مشخص نماید. بنابراین در آینده نزدیک این محصول با موبایل هوشمند شما جفت شده و در حین انجام فعالیت های روزانه میزان انرژی مصرفی و مسافت ها طی شده را نشان خواهد داد.
محصول مورد بحث قرار است در میانه های سال جاری و با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار روانه بازار Store شود. گرچه هنوز قیمت دقیق آن به تایید کمپانی سازنده نرسیده است.

با پیراهن هوشمند E-Skin هم بازی و هم ورزش کنید

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟