ممنوعیت واردات گوشی موبایل صحت ندارد + فیلم
حجم ویدیو: 6.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش رکنا، ربیعی تصریح کرد: بحثی هم در مورد محدودیت واردات گوشی مطرح شده بود که منجر به افزایش قیمت شده بود. گفته شده بود که واردات گوشی‌های موبایل بالای ۳۰۰ دلار ممنوع شده است و آنچه عنوان شده بود، صورت جلسه و تصمیمات کارگروه مشترک ارزی بوده و هیچ ابلاغی صورت نگرفته و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است. از سوی وزارت صمت و گمرکات کشور هیچ دستور و ابلاغی در این زمینه نیست و هیچ تغییر رویه ای هم در این واردات انجام نشده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: در هفته گذشته شاهد نوعی از تعاملات دولت و مجلس بودیم که به هرحال بازتاب های متفاوتی را در جامعه به همراه داشت. خدمت مردم عرض می‌کنم ما با پذیرش تکثر دیدگاه هایی که در نگاه به مسایل کشور وجود دارد، موافق هستیم و از آن حمایت می‌کنیم و از شنیدن آنها خوشحال هستیم.

ربیعی با تاکید براینکه برنامه دولت همکاری با همه نهادها و قوا است، گفت: فکر می‌کنیم اهمیت دارد که ضمن حفظ تکثر دیدگاه‌ها، بیان دیدگاه‌ها، حتی بیان دیدگاه‌های متفاوت و انتقادی که نشان دهنده سرزندگی و مردم سالاری و دموکراسی کشور ماست، ما در روابط بین مسئولان و قوا باید به نحوی سخن بگوییم که برای جامعه امیدآفرین و نوید بخش باشد و این تعاملی برای حل مشکلات مردم در دورانی که سخت‌ترین شرایط بین المللی، اقتصادی و اجتماعی پیش روی ایران است باید با حفظ آداب و به نحوی که تخریب‌گرانه نباشد سخن بگوییم.

وی افزود: ما به مباحثه نیاز داریم اما حتما باید از منازعه خودداری و پرهیز کنیم. مباحثه را به جای منازعه نشاندن به همه ما در حل مسائل جامعه کمک خواهد کرد. اختلاف و مباحثه مسئولان باید به امید غایتی در جهت آرامش، آسایش و رفاه مردم باشد و نباید این احساس پیش بیاید که مشاجراتی در ساخت قدرت وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟