اعتراف سارق به 30 فقره سرقت خودرو در تهران

سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: هشتم آبان ماه سال 1399 پرونده ای مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در کلانتری 101 تجریش تشکیل و برای پی جویی و کشف جرم پرونده در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه یکم قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، بامداد هشتم آبان ماه خودروی 206 صندوق دار خود را در خیابان "ولیعصر" پارک و پس از 30 دقیقه مراجعه و مشاهده کردم درب خودرو تخریب و اموال داخل خودرو شامل گوشی تلفن همراه آیفون، ادکلن، وجه نقد و... توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران  تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی، مشخص شد یک دستگاه خودرو آکورد سورمه ای رنگ،  نزدیک خودروی شاکی متوقف و راننده خودرو  با شگرد کلاف کردن،  درب 206 مال باخته را باز کرده و محتویات داخل خودرو را سرقت و سپس از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در بررسی های تخصصی هویت سارق بنام "خسرو" کشف  و متعاقب آن مالک خودرو شناسایی شد که با دعوت از ایشان وی اظهار داشت، حدود9 ماه است که خودرو را به شخصی به هویت "خسرو" فروخته است.

سرهنگ کارآگاه دالوند افزود: با پی گیری مستمر،  کارآگاهان در نهایت  یکم اردیبهشت ماه متهم را در تهرانپارس دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و در ادامه بازجوئی های انجام شده به 30 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق شمال و شرق و غرب اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: خسرو در اعترافات خود بیان داشت، سرقت ها را به تنهایی و با شیوه کلاف کردن درب خودرو ها انجام داده است و اموال را به رهگذران می فروخته است ، تا کنون 30 تن از مال باختگان  شناسایی و برای  ادامه تحقیقات از کلانتری های تابعه اخذ و ضم پرونده شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهم به دادیاری دادسرای ناحیه یک ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شده است.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

تازه داماد تهرانی مچ نوعروس خائن را گرفت / او با مدیرش همخوابی می کرد + عکس

حاشیه زندگی سلبریتی ها را در اینجا بخوانید

بازداشت خواهران دوقلو به خاطر تبهکاری در لباس پسرانه

تجاوز سریالی به زنان و دختران تهرانی / متجاوز در لیست اعدام

فیلم رجز خوانی شرور معروف کرج و التماس های او پس از بازداشت + عکس

زن جوان از خانه فساد شوهرش گریخت ! / پشیمانم ! !

تجاوز شیطانی به دختر 15 ساله مشهدی توسط پسر کرمانشاهی

مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

شیوع ویروسی خطرناکتر از کرونای هندی در راه است ! / وحشت در جهان

 

کدخبر: 713905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟