اعدام مرد شیطان صفت / اقدام سریالی او با زنان و دختران تهرانی هولناک بود

تجاور سریالی در تهران اتفاق افتاد. در تجاوز سریالی یک مرد که سابقه تجاوز به عنف داشت، مجددا دو زن دیگر را مورد تجاوز سریالی قرار داد. بعد از دستگیری متهم مشخص شد متهم قبلا هم به اتهام تجاوز سریالی محکوم شده بود. حکم اعدام متهم به خاطر تجاوز سریالی صادر شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اوایل فروردین ماه سال 99، دختر جوان به کلانتری شادمان رفت و از راننده یک خودرو برلیانس به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرد.

در حالی که دختر جوان ادعا می کرد از سوی راننده اغفال شده و مورد تجاوز قرار گرفته است؛ رسیدگی به شکایت او در دستور کار قضایی قرار گرفت.

این در حالی بود که دختر جوان به نام نگار، به جز عکسی ناواضح از متهم هیچ اطلاعات دیگری در دست نداشت. ماموران قضایی با بررسی اطلاعاتی که شاکی در اختیار آنها قرار داده بودند متوجه شدند مرد متجاوز روز بعد از ارتکاب به جرم به دلیل شکایت یک زن دیگر دستگیر شده است و در زندان است.

سوابق کیفری این فرد که فرهاد 30 ساله نام دارد نشان داد که او هم زمان دو پرونده قضایی دیگر دارد که عنوان اتهامی او در هر دو پرونده ارتباط نامشروع بود.

که در یکی از پرونده به تحمل شلاق و در پرونده دیگر به تبعید محکوم شده بود.

علاوه بر آن پیش از این 3 بار به اتهام روابط نامشروع بازداشت شده بود که در یک مورد پرونده با رضایت شاکی مختومه اعلام شده و در دو مورد تبرئه شده بود.

با احراز هویت دقیق شاکی او در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت.

عامل تجاوز سریالی به زنان تهران در دادگاه چه گفت؟

نگار در جلسه دادگاه در طرح مجدد شکایت خود گفت:«مدتی قبل از مترو شادمان بیرون آمدم که راننده برلیانس از من خواست که با هم صحبت کنیم.

او خودش را طلافروش معرفی کرد و یک کارت ویزیت هم نشانم داد که بعدا فهمیدم قلابی بوده است. حتی اسم و مشخصاتش را هم دروغ گفت. او با دروغ و فریب اعتماد من را جلب کرد و شماره ای به من داد که بعدا در جریان رسیدگی به پرونده فهمیدم از شماره هایی که از آن برای اغفال زنان استفاده می کرد که به نام خودش نبود.

متهم چند روز بعد از آشنایی با من قرار گذاشت و به فرحزاد رفتیم. بعد از من خواست با هم یک آبمیوه هم بخوریم که من بعد از صرف آبمیوه حالت بی حالی و گیجی پیدا کردم. به من گفت یک دقیقه برو روی صندلی عقب چون می خواهم دوستم را سوار کنم و از او یک فلش بگیرم. من می گفتم دیر وقت است و اول من را پیاده کن و بعد سراغ دوستت برو.اما او گفت زیاد طول نمی کشد. من روی صندلی عقب رفتم و او من را به جای خلوتی برد و به من تجاوز کرد.»

بعد از نگار شاکی دیگر پرونده گفت:«متهم با ماشین ال نود من را به عنوان مسافرکش سوار خودرو کرد.

او هر بار بعد از انجام نیت شیطانی اش ماشین را تعویض می کرده که شناسایی نشود. من شوهر دارم و وقتی متهم سعی کرد با من وارد گفتگو شود و از من خواست شماره تماسش را بگیرم قبول نکردم. اما او من را به جای خلوتی برد و نیت شومش را عملی کرده و به من تجاوز کرد.»

در این جلسه متهم در دفاع از خود گفت: «اتهامم را قبول ندارم. من یا این خانم ها دوست شده بودم و ارتباط ما در حد صحبت کردن بود.»

قضات شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران بعد از محاکمه متهم و بررسی ادله و مستندات ارائه شده از سوی شاکیان که در پرونده موجود بود،حکم اعدام متهم را صادر کردند. حکم صادر شده در دیوانعالی کشور مهر تائید خورد و شمارش معکوس برای اعدام متهم آغاز شد.

کدخبر: 712805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟