سارق لوازم خودروی تهرانی ها به دام پلیس افتاد / فیروز اعتراف کرد

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سرقت چادر خودروی سواری خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: هشتم دی ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت چادر خودروی سواری تیگو7 به پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی در اظهارات خود بیان کرد صبح هفتم دی ماه زمانی که خواستم سوار خودرو شوم متوجه شدم که چادر خودروام به ارزش تقریبی 2 میلیون تومان سرقت شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات عازم محل وقوع جرم شده و با بررسی و بازبینی فیلم دوربینهای مدار بسته مشاهده می کنند که راننده خودرو پژو 405 که پلاک آن مخدوش بوده به ماشین شاکی رسیده و پس از چند دقیقه ای پرسه زدن چادر را سرقت و آن را داخل صندوق عقب خودروی خود گذاشته و متواری می شود.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با تلاش و دقت موفق می شوند پلاک اصلی خودروی سارق را کشف کنند که موضوع به اطلاع مقام قضایی رسید و دستور احضار متصرف خودرو صادر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متصرف خودروی پژو 405 به نام فیروز در پلیس آگاهی حاضر و ضمن قبول سرقت چادر خودروی شاکی ، آن را تحویل کارآگاهان داد .

کنجوریان افزود: پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و سیر مراحل قانونی آن در حال انجام است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟