مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مرداد ماه امسال عقربه های ساعت نیمه شب را نشانه رفته بود که ماموران پلیس تهران با وقوع یک فقره درگیری بین 3 زن و مرد در فرودگاه امام خمینی ره به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ماجرای درگیری در فرودگاه امام ره

تیم پلیسی در بررسی اولیه از عاملان درگیری در فرودگاه امام خمینی (ره) با انکار و پنهان کاری مواجه شدند که بنابر حساسیت موضوع ماموران نیروی انتظامی برای تحقیقات بیشتر عاملان درگیری را به مقر پلیس منتقل کردند.

ماموران پلیس در تحقیقات تکمیلی پی بردند، زن جوان پس از مشکوک شدن به همسرش او را تا فرودگاه بین المللی امام خمینی ره تعقیب کرده است.  که در پی همین تعقیب شوهرش و معشوقه وی را روی یکی از صندلی های فرودگاه دست در دست هم مشاهده کرده است.

ادامه بررسی ها نشان داد، زن جوان پس از مشاهده صحنه شوک آور در فرودگاه به شدت با مرد خیانتکار درگیر شده و مانع از سفر دوست دختر همسرش به فرانسه شده است.

درگیری 3 زن و مرد در فرودگاه امام خمینی ره

زن جوان که مچ شوهرش را گرفته بود در تحقیقات پلیسی ماجرای درگیری در فرودگاه را اینطور توضیح داد: بخاطر رفت و آمد های شبانه  همسرم به او مشکوک شده بودم تا اینکه تلفن همراهش را چک کردم.

وی در ادامه گفت: همسرم در تلگرام با زنی به نام فرانک چت کرد بود و آن ها برای خداحافظی آخر در فرودگاه امام خمینی ره قرار گذاشته بودند. در ادامه متوجه شدم فرانک مدتی زیادی با همسرم رابطه داشته است و برای همیشه می خواهد به فرانسه مهاجرت کند.

زن جوان در تحقیقات پلیسی ادامه داد: برای همین به فرودگاه رفتم و به محض مشاهده همسرم و دوست دخترش به آن ها حمله کردم که دقایقی بعد پلیس به درگیری خاتمه داد و این حادثه باعث شد تا تصمیم جدی برای طلاق از همسرم بگیرم.

بنا بر این گزارش پرونده درگیری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

زن جوان از خانه فساد شوهرش گریخت ! / پشیمانم ! !

تجاوز شیطانی به دختر 15 ساله مشهدی توسط پسر کرمانشاهی

 تجاوز گروهی دختر 17 ساله اسرائیلی که مست بود / 6 مرد بازداشت شدند

فیلم لحظه شلیک پلیس تهران به یک گاو رم کرده ! + علت

مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

لحظه به لحظه با سایه مرگ 4 زن آبادانی + عکس

گرمای آبادان حادثه آفرید / همه کلافه اند !

حمله خونین به محیط بان در کردکوی + عکس بدن زخمی

گنده لات های این شهر موش شدند ! + جزییات

شیوع ویروسی خطرناکتر از کرونای هندی در راه است ! / وحشت در جهان
کدخبر: 713526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟