"ستاره اسکندری" ؛ میزبان جشنواره تئاتر تجربه

ستاره اسکندری مدیر خانه فرهنگ و هنر Art مانا که اخیرا این مجموعه را افتتاح کرده است بعد از میزبانی جشنواره تئاتر فجر، این روزها با جشنواره تئاتر تجربه برای اجرای دو اثر و حضور داوران برای مشورت در این مکان همراه شده است.

2 نمایش «این یک خیمه نیست» به نویسندگی و کارگردانی سارا شاهرودیان و پرفورمنس «+کو؟!» با طراحی و کارگردانی مجید گنجی تا هفدهم اسفند در این مجموعه اجرا خواهند داشت.

در نمایش «این یک خیمه نیست» مرشد حجت زینالی و حمید ذکیانی (به عنوان خیمه شب باز) حضور دارند، این نمایش هر روز ساعت١٨:٣٠ میزبان علاقمندان خواهند بود.

همچنین پرفورمنس «+کو ؟!» با اجراگرانی نظیر هانیه نصیری، احسان صاحب الزمانی، راحله بهرامی، نگار نوراد، طهماسب مهدوی، اسماء اسدی زاده، بنفشه انصاری هر روز ساعت 18:30 در کافه این مجموعه میزبان علاقمندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دیدن برنامه‌ها و آثار پذیرفته شده در هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه، می‌توانند به خیابان وصال شیرازی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه شاهد، پلاک 6، کافه خانه فرهنگ و هنر مانا مراجعه کنند.

هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه از 7 تا 19 اسفند 1396 در دانشگاه تهران، مرکز تئاتر مولوی، مجموعه عمارت روبرو و خانه فرهنگ و هنر مانا برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟