افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون کرونا تا ۸ شب

واکسیناسیون کرونا مهمترین راهکار مقابله با همه گیری این ویروس محسوب می شود. سرعت واکسیناسیون کرونا با تامین مناسب واکسن در هفته های اخیر بالا رفته است. بر این اساس روزانه افراد بیشتری به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه می کنند. فعالیت برخی مراکز واکسیناسیون کرونا نیز شبانه روزی شده است. با شبانه روزی شدن مراکز واکسیناسیون کرونا طرح منع تردد شبانه نیز از روز گذشته لغو شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از این خبر داد که ساعت کاری مراکز واکسیناسیون کرونا تا ۸ شب افزایش یافته است. همچنین مرکز واکسیناسیون کردستان شبانه روزی شد.

وی افزود: تا هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار دوز تزریق واکسن کرونا داشتیم اما با افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون، تعداد جایگاه های واکسن در مراکز فعلی و همچنین افزایش مراکز تجمیعی این ظرفیت در هفته جاری، این میزان به دو برابر خواهد رسید.

کوهپایه زاده ادامه داد: در روزهای آینده نیز چند مرکز دیگر مانند مرکز خودرویی دژبان ارتش واقع در خیابان فاطمی، بیمارستان های تریتا و ساسان و یک بیمارستان دیگر در جنوب شهر شبانه روزی می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو هم به تازگی راه اندازی شده و فعلا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ فعال است اما به زودی شبانه روزی خواهد شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟