مصدومیت 5 نیروی امدادگر در آتش سوزی جنگل ها در گلستان

روز گذشته آتش سوزی جنگل ها در برخی مناطق گلستان رخ داد. آتش سوزی جنگل ها در شهرستان گالیکش بروز پیدا کرد. در آتش سوزی جنگل ها در گالیکش بخشی از جنگل‌های محدوده روستاهای «گوگول بزرگ، بش اویلی و ترجنلی» سوختند. 5 نیروی امدادی در آتش سوزی جنگل ها در گلستان مصدوم شدند. از اردیبهشت امسال مجددا موج جدید آتش سوزی جنگل ها در سراسر ایران آغاز شده است.

مصدومیت هلال احمر آتش سوزی جنگل ها 1

به گزارش رکنا، محمد رضا استیری، رئیس هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش در استان گلستان گفت: ساعت ۱۲:۴۰ روز گذشته پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰، با گزارش آتش سوزی جنگل های گالیکش محدوده روستای گوگل بزرگ از طریق بخشداری لوه، ۲ تیم عملیاتی از پایگاه تنگراه و شعبه مینودشت با ۲ خودروی امدادی و کمکدار برای پشتیبانی امدادی نیروهای درگیر در عملیات اطفای حریق اعزام شدند.

مصدومیت هلال احمر آتش سوزی جنگل ها 2

وی افزود: پنج نفر در این حادثه آسیب دیدند، افت فشارخون، ضعف و بیحالی و ترومای دست و پا مواردی بود که نیروهای اطفای حریق به امدادگران هلال احمر مراجعه کردند. ۴ نفر از مصدومان به پایین دست و مرکز درمانی منتقل و یک مصدوم هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

مصدومیت هلال احمر آتش سوزی جنگل ها 3

استیری در پایان تصریح کرد: سخت‌گذر بودن منطقه آتش سوزی همراه با وزش باد شدید و گرمای هوا، تلاش نیروهای مستقر در محل برای خاموش کردن حریق را سخت و کُند کرده است. نیروهای هلال احمر تا پایان عملیات اطفای حریق در منطقه حضور دارند.

مصدومیت هلال احمر آتش سوزی جنگل ها 4

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟