پیندو: خرید و فروش امن کالاهای دیجیتال به صورت انلاین

 

درواقع این پلتفرم فضایی را ایجاد کرده است تا هم کسب‌وکارها بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند و هم خریداران به کالاهای اساسی مورد نیازشان دسترسی داشته باشند؛ بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری و دغدغه‌های مربوط به آن باشد.

قطعا مجموعه‌های زیادی هستند که مانند پیندو خرید و فروش بیواسطه انجام می‌دهند؛ اما یکی از تفاوت‌های اساسی این پلتفرم، عدم دریافت حق کمیسیون یا همان کارمزد است. به این‌صورت که شما چه خریدار و چه فروشنده باشید، کاملا رایگان از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنید. همین موضوع نیز باعث شده است تا تمام محصولات با قیمت کف بازار به فروش برسند. البته این به معنای عدم کیفیت کالاهای موجود در پیندو نیست و تمام محصولات کاملا نو و باکیفیت هستند. به‌ویژه این پلتفرم در زمینه کالای دیجیتال بسیار موفق عمل کرده است و‌ تمام برندهای گوشی و بهترین لپتاپ‌های بازار را با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید قیمت روز لپ تاپ را از این پلتفرم پیگیری کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه به‌دست آورید.

وجه تمایز پیندو با سایر فروشگاه‌های اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی

دلایل زیادی وجود دارند که باعث شده‌اند تا پیندو نسبت به سایر رقبای خود متمایز باشد و حتی سهم بزرگی از بازار آنلاین کشور را به خود اختصاص دهد. از جمله مزایای خرید از این فروشگاه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • از آن‌جایی که در پیندو خرید و فروش بدون واسطه انجام می‌شود، این فروشگاه برای جلب اعتماد مشتریان، خدمات امانی در نظر گرفته است. به این‌صورت که تا زمانی که تاییدیه تحویل و رضایت کالا از سمت خریدار دریافت نشود، مبلغ پرداختی در حساب پیندو به امانت نگه داشته خواهد شد.
  • امکان مرجوعی کالا در فروشگاه پیندو وجود دارد. البته این کار بر اساس قوانین فروشندگان و طبق ضوابط و شرایط موجود در پیندو انجام می‌شود. بنابراین پیش از خرید محصولات مورد نظر خود حتما قوانین را با دقت مطالعه کنید.
  • پیندو پشتیبانی 7/24 را از طریق ایمیل، چت و تماس تلفنی به کاربران ارائه می‌دهد. به این صورت که شما از زمان ثبت سفارش تا دریافت کالا و حتی بعد از آن می‌توانید هر روز هفته به صورت شبانه‌روزی با پرسنل مجموعه در ارتباط باشید و هرگونه شکایت یا بازخوردی را ثبت کنید.
  • پیندو از انواع روش‌های پرداخت در وبسایت خود پشتیبانی می‌کند تا آزادی عمل کاربران بیشتر باشد. شما می‌توانید هزینه را درب منزل و پس از دریافت کالا به صورت اینترنتی، از طریق سرویس BNPL و حتی با ارز دیجیتال پرداخت کنید.
  • با پیندو می‌توانید خرید اقتصادی را تجربه کنید؛ زیرا این فروشگاه کارمزدی دریافت نمی‌کند تا با افزایش قیمت کالاها سود کند. ضمن اینکه همواره روی بسیاری از خدمات خود کد تخفیف و آفرهای ویژه دارد که می‌توانید از این طریق نیز خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشید.
  • برای سیستم عامل اندروید اپلیکیشن پیندو https://www.pindo.ir/app/ طراحی شده است که به راحتی روی سیستم‌های هوشمند نصب می‌شوند. با نصب این اپلیکیشن ضمن اینکه به سادگی از خدمات این پلتفرم استفاده می‌کنید، به اخبار، اطلاعات، تخفیف‌ها و... نیز دسترسی سریع‌تری خواهید داشت.

با خرید از پیندو هر کالایی در اختیار شماست...

خرید از پیندو

پیندو پلتفرم بسیار بزرگی است و همانطور که گفتیم، کسب‌وکارهای زیادی می‌توانند در آن به فعالیت بپردازند. بنابراین فرقی نمی‌کند که چه کالایی می‌خواهید؛ فقط کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن پیندو وارد شوید و محصول مورد نظرتان را جستجو کنید. در عرض چند ثانیه تمام فروشندگانی که این محصول را برای فروش دارند، نمایش داده می‌شوند.

کتگوری‌های موجود در پیندو شامل کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات‌، لوازم صنعتی و اداری و مواد غذایی هستند. البته برای در هریک از این دسته‌بندی‌ها، زیرمجموعه‌های کوچک‌تری نیز وجود دارد تا کاربران سریع‌تر به کالای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. به طور مثال اگر شما قصد خرید کنسول بازی ارزان را دارید، باید به کتگوری مربوط به کالای دیجیتال و زیردسته کنسول و بازی‌های آنلاین وارد شوید. در این قسمت می‌توانید تمام آگهی‌های مربوط به مدل‌های متنوع کنسول بازی و لوازم جانبی آن را مشاهده کنید و خریدتان را از فروشنده دلخواه انجام دهید.

سخن پایانی

این روزها که بازار فروشگاه‌های اینترنتی داغ است، پیندو نیز توانسته است جایگاه خوبی را برای خود ثبت کند؛ به‌طوری‌که افراد زیادی هستند که پیندو را می‌شناسند و رضایت بالایی از خدمات این فروشگاه دارند. ارسال سریع، امنیت خرید و فروش، تنوع کالا، پشتیبانی سریع، امکان مقایسه محصولات، اطلاعات دقیق و عدم دریافت کمیسیون تنها چند نمونه از ویژگی‌های این مجموعه هستند که باعث شدهاند تا این پلتفرم به این جایگاه برسد. این فروشگاه اینترنتی به‌ویژه در زمینه خرید و فروش کالای دیجیتال بسیار موفق عمل کرده است و حتی می‌تواند با معتبرترین سایت گوشی نیز رقابت کند؛ زیرا تمام قیمت‌ها و اطلاعات آن کاملا به‌روز است و با بهترین فروشندگان در حوزه لوازم دیجیتال همکاری می‌کند.

 

 

کدخبر: 985158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟