6 مورد از بهترین هتل های اصفهان که کمتر شناخته شده اند

 

در صورت تمایل به رزرو اتاق در این هتل‌ها و دیگر اقامتگاه‌های مشابه، می‌توانید برای رزرو هتل از اسنپ تریپ به این سایت سری بزنید.

6 هتل کمتر شناخته شده اصفهان، با کیفیت و امکانات عالی

تعدادی از بهترین هتل های اصفهان، مانند هتل عباسی، هتل قصر منشی و هتل سنتی اصفهان، برای بسیاری از مسافران شناخته شده هستند. اما اقامتگاه‌های گمنام و عالی هم در این شهر وجود دارند که برخی افراد از وجود آن‌ها بی‌اطلاع هستند. برخی از این‌ اقامتگاه‌ها با امکانات منحصربه‌فردشان می‌توانند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان رقم بزنند.

هتل جلفا اصفهان

اگر به دنبال یک هتل باسابقه و باکیفیت می‌گردید، پیشنهاد ما رزرو هتل جلفا اصفهان از اسنپ تریپ است. این هتل از سال 1354 فعالیت خود را با 68 باب اتاق در یک ساختمان 3 طبقه آغاز کرد. البته یک بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون با فضاهای داخلی مدرن خدمت‌رسانی می‌کند. جالب‌ترین ویژگی هتل جلفا اصفهان را می‌توان همسایگی با کلیسای وانک، یکی از مهم‌ترین جاذبه های توریستی اصفهان با بیش از 4 قرن قدمت (مربوط به دوره صفوی) دانست.

جهت رفاه حال مسافران، هتل جلفا امکاناتی چون آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و خدمات تور اصفهان را ارائه می‌دهد. رستوران آن، انواع غذای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت در فضایی دل‌نشین سرو می‌کند. البته نزدیکی این هتل به برخی از بهترین رستوران های اصفهان، انتخاب‌های بیشتری را به شما خواهد داد. همچنین با رزرو هتل جلفا اصفهان از اسنپ تریپ، به بهترین جاذبه های توریستی اصفهان نزدیک خواهید بود. مهم‌تر از همه اینکه فاصله این هتل تا سی و سه پل، حدود 6 دقیقه پیاده‌روی است.

هتل بوتیک جویبار اصفهان

هتل بوتیک جویبار، در میان هتل های کوچک شهر، از بهترین‌ها به شمار می‌رود. فضای داخل آن، یک فضای سنتی بسیار روح‌افزا با تم سفیدرنگ است. هتل جویبار ابتدا به‌عنوان یک خانه سنتی بیش از یک قرن پیش و در اواخر دوره قاجار ساخته شده بود. امروزه با بازسازی، آن را به یکی از بهترین هتل های سنتی اصفهان با 7 اتاق تبدیل کرده‌اند.

این هتل، مجموعه کاملی از خدمات ضروری، مانند رستوران، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه، وای فای و غیره را عرضه می‌کند. برای گیاهخواران، وعده‌های غذایی تمام گیاهی در هتل جویبار ارائه می‌شوند.

هتل بوتیک جویبار با میدان نقش جهان و مسجد شیخ لطف الله، هرکدام به‌اندازه حدودا 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. بسیاری از دیگر جاذبه های توریستی اصفهان، رستوران‌ها و کافه‌ها نیز در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند.

اگر به هتل های سنتی مانند این هتل علاقه دارید، فهرست آن‌ها به همراه جزئیات و قیمت هتل‌های اصفهان را در اسنپ تریپ خواهید یافت. برای رزرو هتل در اصفهان کلیک کنید.

رزرو هتل در اصفهان

هتل آپارتمان حکیم اصفهان

اگر به دنبال یک گزینه با قیمت اقتصادی و امکانات خوب هستید، ما هتل حکیم اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در سال 1380 ساخته شد و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. با سکونت در یکی از 10 اتاق هتل حکیم، از امکاناتی چون سرو غذای ایرانی و فست فود، کافی‌شاپ و سرویس بهداشتی فرهنگی بهره‌مند خواهید شد. 

ویژگی برجسته هتل حکیم را می‌توان فاصله بسیار کوتاه آن با ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دانست. این هتل با میدان نقش جهان تنها به‌اندازه 15 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. البته به مکان‌هایی چون سی و سه پل، بازار بزرگ اصفهان و بازار امام نیز نسبتا نزدیک است.

هتل چهل پنجره اصفهان

هتل چهل پنجره در اصفهان، قیمت متوسط و شرایط عالی دارد. این هتل در جنوب زاینده رود و با فاصله 17 دقیقه پیاده‌روی با سی و سه پل قرار گرفته است. مهم‌ترین ویژگی آن را می‌توان نزدیکی به محله مسیحی نشین جلفا اصفهان و کلیسای تاریخی جلفا، با فاصله 12 دقیقه پیاده‌روی، دانست. همچنین فاصله‌ حدود 15 دقیقه‌ای یا کمتر با پایانه‌های اتوبوس‌رانی و ایستگاه قطار اصفهان دارد.

هتل چهل پنجره، به‌صورت یک آپارتمان 4 طبقه در سال 1379 به‌عنوان یک هتل 3 ستاره ساخته شد. از آن زمان، با 28 اتاق خود به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند و یک بار هم آن را در سال 1395 بازسازی کردند.

آسانسور، رستوران و کافی‌شاپ و اتاق معلولین از امکانات برجسته هتل هستند. اگر به دلیل علاقه به محله جلفای اصفهان، به فکر رزرو هتل جلفا اصفهان از اسنپ تریپ افتاده‌اید، هتل آپارتمان چهل پنجره می‌تواند انتخابی مشابه با آن باشد. این هتل کمی گران‌تر است، اما امکانات آن نیز نسبت به هتل جلفا متنوع‌تر هستند.

اقامتگاه بوم گردی چیلا

اقامتگاه چیلا، یک خانه با رنگ و بوی سنتی، آن هم درست روبه‌روی میدان نقش جهان اصفهان است. این خانه با قدمت بیش از 60 سال، 7 اتاق برای خدمت‌رسانی به مسافران دارد. اقامتگاه چیلا را به‌تازگی در سال 1401 مرمت و بازسازی کرده‌اند. به همین دلیل، یکی از جدیدترین اقامتگاه‌های اصفهان به شمار می‌رود.

رستوران و کافی‌شاپ و خدمات تور با دوچرخه، برخی از امکانات ویژه آن هستند. پارکینگ رایگان، باربکیو و اینترنت رایگان نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

اگر به هتل‌های سنتی علاقه دارید و هم‌زمان می‌خواهید به جاذبه های توریستی اصفهان نزدیک باشید، پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو هتل از اسنپ تریپ دیدن کنید. چراکه اقامتگاه چیلا تنها دو دقیقه پیاده‌روی با مسجد بزرگ عباسی، کاخ عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله فاصله دارد. با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید از آن، به کاخ عالی قاپو و باغ هشت بهشت برسید.  

اقامتگاه سرو اصفهان

اقامتگاه یا هتل سرو اصفهان، جزء اقامتگاه‌های سنتی این شهر با امکانات عالی به شمار می‌رود. بنای آن بیش از 70 سال قدمت دارد؛ البته بارها آن را بازسازی کرده‌اند و آخرین بار در سال 1399 بازسازی شد. این اقامتگاه با 13 واحد اقامتی و 3 طبقه، به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. اقامتگاه سرو 17 دقیقه پیاده‌روی تا میدان نقش جهان و 15 دقیقه تا باغ هشت فاصله دارد. تعداد زیادی از رستوران‌ها و فست فودهای درجه‌یک اصفهان نیز در شعاع 500 متری آن قرار گرفته‌اند.

جمع‌بندی

اگر به‌اندازه کافی جستجو کنید، اقامتگاه‌های ناشناخته اما با کیفیت بالا در اصفهان خواهید یافت. برای مثال، می‌توان به هتل جلفا اصفهان، هتل بوتیک جویبار، هتل آپارتمان حکیم، هتل چهل پنجره، اقامتگاه چیلا و اقامتگاه سرو اشاره کرد. برخی از این‌ها برای طرفداران اقامتگاه‌های سنتی مناسب هستند و برخی دیگر، از بهترین هتل آپارتمان های اصفهان به شمار می‌روند. البته گزینه‌های فراوان دیگری نیز در اسنپ تریپ برای رزرو وجود دارد.

کدخبر: 906185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟