شرکت سئو چیست؟ چرا باید به شرکت سئو اعتماد کنیم؟

فرض کنید شما در گذشته زندگی می‌کردید و می‌خواستید یک دایناسور را بفروشید. احتمالا با جملاتی مانند: حیوون خونگی ببر؛ بیا پِتِت با ما؛ بیا برای دایی ناصرت دایناسور بخر و همچین جملاتی، سعی می‌کردید محصول خود! را به فروش برسانید. از آن زمان روزهای زیادی گذشته است اما خود اصل بازاریابی از بین نرفته است. در این مقاله قصد داریم تا با شرکت سئو، یکی از مهمترین ارکان بازاریابی دیجیتال در یک دهه اخیر جهان آشنا شویم و بعد از اینکه دانستیم شرکت سئو چیست، با مهمترین وظایف آن و راه های شناخت بهترین شرکت سئو آشنا شویم. با ما همراه باشید.

سئو چیست؟

چقدر برای رفع مشکلات خود در گوگل سرچ می‌کنید؟ چقدر از این جستجو هایی که می‌کنید به نتیجه مدنظر خود می‌رسید؟ چقدر از این نتایجی که دریافت می‌کنید را از سه لینک اول صفحه اول گوگل به دست آورده اید؟ کافی است پیش خود به این سوالات پاسخ دهید و به اهمیت رتبه بالا داشتن یک سایت در صفحه نتایج گوگل پی ببرید. سئو دقیقا همین چیزیست که در این پاراگراف خواندید! یک سری کارهایی که روی سایت انجام می‌شود تا در نهایت، گوگل تشخیص بدهد می‌تواند سایت شما را در رتبه های برتر صفحه نتایج قرار بدهد یا خیر. به عبارت دقیق تر؛ سئو، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، از جمله، گوگل است.

چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد؟

با دلیل اهمیت سئو در بخش قبل تا حدودی آشنا شدیم. اگر شما کسب و کاری دارید و به افزایش سود و فروش محصولات یا خدماتتان فکر می‌کنید، می‌توانید روی طراحی سایت و سئو حساب ویژه ای باز کنید. با ترکیب این دو، شما می‌توانید دیگر محدود به محل کسب و کار خود نباشید، در تمام 24 ساعت و 7 روز هفته فروش داشته باشید و ورودی های بسیار بیشتری نسبت به مشتریانی که برای مثال وارد مغازتان می‌شوند داشته باشید.

شرکت سئو چیست؟

شرکت سئو، شرکتی است که می‌تواند با کارشناسانی که دارد، کارهایی که باید روی سایت شما انجام شود تا سایت از نظر گوگل، لایق رتبه گرفتن باشد را برای شما انجام دهد. سئو خود به سه بخش سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می‌شود که شرکت سئو، هرکدام از این موارد را با نهایت دقت انجام می‌دهد.

بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین شرکت های سئو، ویژگی هایی دارند که باعث می‌شوند سایت شما در میان دیگر سایت های رقیب، از رتبه های بهتری برخوردار بشود و مشتری بیش تر و در نتیجه سود بیش تری به دست بیاورید. در این بخش قصد داریم تا شما را با این ویژگی ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نمونه کار قوی

شاید بتوان نمونه کار قوی را، مهمترین ویژگی یک شرکت سئو نام برد. شرکتی که نمونه کار های خوب دارد، یعنی با راه و رسم سئو آشناست و با این تجربه ای که دارد، می‌داند در برابر بروز مشکلاتی که ممکن است در مسیر سئو پیش بیاید، چه راه حلی را باید انتخاب کند. از طرف دیگر، نمونه کار قوی یعنی این شرکت قبلا امتحان خودش را پس داده و بیش از شما، مورد اعتماد کسب و کار های دیگری واقع شده است و در نتیجه شما نیز می‌توانید به آن اعتماد کنید.

بهترین شرکت سئو

قرارداد جامع

از دیگر ویژگی هایی که یک شرکت سئو خوب دارد، قراردادی است که پیش روی شما می‌گذارد. هرچه قرارداد کامل تر باشد و موضوعات جزئی تری را در بر بگیرد، یعنی از قرار گرفتن در معرض چالش ترسی ندارد و می‌داند در مواقع لزوم، می‌تواند کارها را به بهترین شکل ممکن سر و سامان بدهد. در اینجا نیز ذکر یک نکته لازم است و آن نکته، این است که وعده رتبه یک گوگل، یک وعده پوچ و تو خالی است و هیچ سئوکاری، نمی‌تواند وعده رتبه یک به مشتری بدهد؛ بلکه باید وعده دهد که تمام تلاشش را برای فتح رتبه یک گوگل انجام خواهد داد.

قیمت منطقی

نه قیمت بالا دلیلی بر خدمات عالی یک شرکت سئو است و نه قیمت پایین، نشان دهنده عملکرد بد. شما باید به دنبال شرکتی باشید که با توجه به مزایایی و نمونه کارهایی که دارد و همچنین قرارداد و تعهد هایی که به شما داده می‌شود، قیمت به شما پیشنهاد بدهد؛ نه صرفا بر اساس موقعیت جغرافیایی خوب یا تعداد نیرو انسانی بالا.

بهترین شرکت سئو در تهران

بزرگ ترین شرکت های سئو در تهران قرار دارند و اگر بتوانید بهترین شرکت سئو در تهران را پیدا کنید، می‌توانید تقریبا مطمئن باشید که بهترین شرکت سئو کشور را نیز پیدا کرده اید. بهترین شرکت های سئو در تهران هم قطعا تمام ویژگی های یک شرکت سئو قوی را دارند.

سئو سایت چقدر طول می‌کشد؟

نکته حائز اهمیت، این است که سئو سایت فرآیندی زمان بر است و نباید توقع داشته باشید پس از چند روز یا حتی چند هفته، به نتایجی که می‌خواهید برسید. در واقع؛ پس از گذشت حدودا دو ماه از شروع سئو، سایت شما، با توجه به سختی کلمات و قدرت رقبا، تازه شروع به گرفتن رتبه در صفحات چندم گوگل می‌کند اما پس از تقریبا 6 ماه الی 1 سال، می‌توان گفت که سایت شما به رتبه های برتر در تمامی کلمات رسیده و دیگر می‌توانید انتظار داشته باشد سود بسیار بالایی کسب کنید.

امین رزاق خواه

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با شرکت سئو و ویژگی هایی که باید داشته باشد آشنا کنیم. امروزه که اکثر جستجوهای کاربران در فضای اینترنت شکل می‌گیرد، اگر کسب و کاری نخواهد خود را بروز نگه دارد و وارد این فضا نشود، قطعا به مرور زمان رو به فراموشی می‌رود. شرکت ایران وب لایف، یکی از بهترین شرکت های سئو کشور است که همکاری با مطرح ترین برندهای ایرانی، از جمله شیرآلات KWC، گروه کارخانجات پاکسان و ... گواهی بر مورد اعتماد بودن این شرکت است.

 

کدخبر: 901520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟