دفتر ترجمه ایتالیایی

 

از سویی دیگر، یکی از کشورهایی است که به دلیل ویژگی هایی که برای متقاضیان تحصیل و کار در نظر می گیرد، توانسته است دانشجویان زیادی را به سوی خود جذب نماید. بنابراین، قصد شما برای سفر به ایتالیا هرچه باشد، لازم است که ترجمه ایتالیایی مدارک خود را از یک دفتر معتبر دریافت کنید.

دارالترجمه ایتالیایی انقلاب

در صورتی که به دنبال دارالترجمه ایتالیایی انقلاب هستید تا برای ترجمه مدارک و اسناد شغلی، تحصیلی و هویتی اقدام کنید، می توانید از خدمات سفرا به عنوان دفتر ترجمه رسمی ایتالیایی استفاده کنید. امروزه بسیاری از دفاتر ترجمه معتبر، خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کنند که همراه با دقت و صحت بالایی بوده و قیمت مناسبی نیز مطابق با تعرفه های تعیین شده ارائه می کند.

از سویی دیگر، ارائه به موقع ترجمه مدارک از دارالترجمه به زبان ایتالیایی، در بسیاری از مواقع به یک ضرورت تبدیل می شود. دارالترجمه ای که تحویل سفارش ترجمه را در اولویت قرار داده و رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار می دهد، می تواند اعتبار بالایی را کسب کند.

در صورتی که در محدوده انقلاب ساکن هستید و سفارش ترجمه رسمی مدارک خود از قبیل ترجمه شناسنامه و مدارک هویتی، ترجمه رسمی مدارک ویزا، ترجمه مدارک شرکتی یا مدارک تحصیلی را با قیمت مناسب دریافت کنید تا روال مهاجرت شما با آسودگی بیشتری انجام شود.

 

ترجمه مدارک به ایتالیایی

یکی از مواردی که باید هنگام مهاجرت به ایتالیا در نظر بگیرید، پیگیری اخذ ویزای مهاجرتی است که نیاز به ترجمه رسمی است که در یک دارالترجمه معتبر انجام می شود. در صورتی که خطایی در ترجمه رسمی ایتالیایی اتفاق بیافتد، این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای اخذ ویزا رد شده و تاثیر منفی بر روی این روند بگذارد.

با انتخاب دارالترجمه به زبان ایتالیایی که دارای مترجمان تایید شده بوده و اعتبار کافی را دارد، این اطمینان را را ایجاد خواهید کرد که مساله ای در روند بررسی درخواست شما رخ نخواهد داد. ترجمه مدارک به ایتالیایی، از مهم ترین اسنادی است که باید هنگام مهاجرت آماده کنید.

 

اطلاعات سفارت ایتالیا

اگر تصمیم دارید برای ثبت درخواست انواع ویزای مهاجرت به ایتالیا از جمله ویزای تحصیلی، توریستی، تجاری و غیره اقدام کنید، لازم است که مدارک خود را در دفتر ترجمه رسمی ایتالیایی جمع آوری کرده و به سفارت کشور ایتالیا تحویل نمایید. جهت ویزاهایی که بلند مدت بوده و بیش از 90 روز اعتبار دارد، می توان از طریق درگاه سفارت ایتالیا، تعیین وقت نمود. از جمله اطلاعات سفارت ایتالیا می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۶۸/۷۹

آدرس

021-66726955 / 021-66726956

شماره تلفن سفارت ایتالیا در تهران

https://ambteheran.esteri.it/ambasciata_teheran/fa

آدرس سایت سفارت ایتالیا

consolato.teheran@esteri.it

امور کنسولی                

studi.teheran@esteri.it

امور دانشجویی

visti.teheran@esteri.it

ویزا                                    

 

ترجمه رسمی ایتالیایی کارت شناسایی و هویتی

برای ترجمه کارت شناسایی یا مدارک هویتی مانند کارت ملی یا شناسنامه، باید مدارک خود را به یک دارالترجمه معتبر تحویل دهید. در دفتر ترجمه ایتالیایی، مترجمان دارای تجربه و تخصص بالایی بوده و به خوبی می توانند مدارک را کاملا دقیق و صحیح ترجمه نمایند تا قابل ارائه به عنوان مدارک قانونی به سازمان های دولتی بین المللی باشد.

ترجمه مدارک تحصیلی به زبان ایتالیایی

اما اگر به ترجمه مدارک تحصیلی به ایتالیایی دارید، باید به دارالترجمه هایی مراجعه کنید که تجربه و تخصص کافی در خصوص این نوع از مدارک تحصیلی و یا شغلی داشته باشند. به طور معمول در مراحل اخذ ویزا از سفارت، این مدارک مورد نیاز بوده و می بایست با دقت بالایی توسط مترجمان تایید شده و متخصص آماده شود. برای تحصیل در دانشگاه های ایتالیایی، نیاز است به دارالترجمه به زبان ایتالیایی مراجعه کنید که دارای اعتبار لازم باشد.

ترجمه مدارک تحصیلی به زبان ایتالیایی

 

ترجمه اسناد رسمی شرکتی و تجاری

اگر به تجارت و کسب و کار بین المللی می پردازید و با کشورهای ایتالیایی زبان همکاری دارید، نیاز است تا برای ترجمه اسناد رسمی شرکتی و تجاری، به یک دفتر ترجمه رسمی ایتالیایی مراجعه نمایید. شرکت در مناقصات بین المللی و ارائه اسنادی معتبر و قانونی، نیاز به تحویل ترجمه های رسمی از یک دفتر رسمی ایتالیایی است. این نوع از اسناد، توسط دارالترجمه رسمی، تایید شده و در صورت درخواست سازمان مربوطه، به صورت محضری در خواهد آمد.

ترجمه مدارک ویزا به ایتالیایی

همان گونه که اشاره شد، یکی از مدارک اصلی و مهم در برنامه مهاجرت که باید به سفارت تحویل شود، ترجمه مدارک ویزا به ایتالیایی است. البته متناسب با نوع ویزایی که درخواست کرده اید، لازم است که مدارک خود را جمع آوری کنید.

این مدارک، توجه دفتر ترجمه رسمی ایتالیایی، ترجمه خواهد شد که توسط مترجمین رسمی تهیه می شد که تاییدیه لازم را از قوه قضاییه داشته و در مدت زمان مقرر و با بالاترین کیفیت، ترجمه ها را آماده می کنند. از سویی دیگر، در صورتی که مدارک نیاز به تایید وزارت دادگستری یا امور خارجه داشته باشد، دارالترجمه به زبان ایتالیایی می تواند این کار را انجام داده و ترجمه رسمی به متقاضی تحویل نماید.

جمع بندی

در حالت کلی، ترجمه مدارک به زبان ایتالیایی که دارای تاییدیه از وزارت خانه ها نیز باشد دارای تفاوت است. شما می توانید هزینه ترجمه رسمی به ایتالیایی را از دارالترجمه رسمی سفرا دریافت کنید. این دفتر که به عنوان دارالترجمه ایتالیایی انقلاب شناخته می شود، مطابق با قوه قضاییه، تعرفه های خود را تعیین کرده و هزینه اضافه ای دریافت نخواهد کرد.

ترجمه مدارک ویزا به ایتالیایی

 

می توانید برای دریافت ترجمه به زبان ایتالیایی، از خدمات این دفتر ترجمه رسمی ایتالیایی معتبر استفاده کرده و با خیالی آسوده مدارک خود را به سفارت تحویل نمایید. تمامی مترجمان این دفتر ترجمه دارای تجربه و دانش کافی بوده و هنگام ارائه ترجمه های رسمی، دقت کافی را در نظر می گیرند.

 

کدخبر: 896470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟