مرکز خرید سارینا کیش

همه دوست دارند در مسافرت خرید کنند. یکی از بهترین مراکز خرید ایران، بازارها و پاساژهای کیش است. این جزیره توریستی و گردشگری علاوه‌بر داشتن مناطق زیبا برای گشت‌وگذار با مراکز خرید لوکس و زیبا توانسته سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر ایران به خود جذب کند. برای مسافرتی ارزان و کم هزینه به جزیره کیش دو گزینه پیش‌روی شما قرار دارد؛ اولی تور کیش لحظه آخری و دومی تور ارزان کیش.

تور لحظه آخری کیش

یکی از راه هایی که امروزه بیشتر مسافران برای خرید تور ارزان قیمت کیش سراغ آن می روند، خرید تور لحظه آخری است. تور لحظه آخری جزیره کیش معمولا قیمت بسیار ارزان‌تری از تورهای استاندارد داشته و مسافران با خرید یک تور لحظه آخری که اصطلاحا تور چارتر کیش نیز خوانده می شود، سفری ارزان را تجربه خواهند کرد. البته کیفیت و خدمات تور کیش ارزان دقیقه 90 به تور اولیه آن نیز بستگی دارد؛ ولی قبل از خرید این تور حتما امکانات تور را بررسی کنید. دلیل ارزان بودن تور لحظه آخری کیش فقط تکیمل ظرفیت این تور است. به‌طورمعمول این تورها از ظرفیت برخوردار هستند و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینید. برای پیدا کردن تورهای ارزان می‌توانید این لیست را براساس قیمت مرتب‌سازی کنید و برای یافتن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر گزینه لحظه آخری را برگزینید تا لیستی از تورهای لحظه آخری این جزیره را ببینید.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

سارینا2

سارینا 1 به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش شناخته می‌شود که ساختمانی 10 طبقه دارد. این مجتمع در زمینی پنج هزار مترمربعی بنا شده و هفت طبقه آن اداری و یک طبقه پارکینگ است؛ فقط دو طبقه آن کاربرد تجاری دارد. این پاساژ دسترسی بسیار خوبی به دیگر مراکز خرید جزیره دراختیارتان می‌گذارد. این مکان چشم‌اندازی منحصربه‌فرد و ساختمانی ۱۰ طبقه با معماری جالبی دارد.

همه طبقات آن تجاری نیست؛ اما غرفه‌های موجود هم تنوع زیادی دارند. از البسه تا لوازم کامپیوتر و لوازم منزل در سارینا ۱ پیدا می‌شود. این پاساژ در بلوار خیام دقیقا روبروی هتل ارم کیش قرار دارد و به هتل داریوش کیش هم نزدیک است. فضای این مرکز خرید بسیار بزرگ است و در 10 طبقه ساخته شده است. مرکز خرید سارینا 1 از فروشگاه‌های بسیاری تشکیل شده؛ این مرکز خرید امکانات بسیاری ازجمله پارکینگ رایگان دارد.

مرکز خرید سارینا 2 کیش

سارینا 3

مرکز تجاری سارینا 2 یکی از جدیدترین و البته از مجلل‌ترین مراکز خرید این جزیره است. این مجتمع تجاری هشت طبقه دارد که سه طبقه زیرین آن به کارواش، پارکنیگ و... اختصاص داده شده است. طبقه همکف، اول و دوم برای خرید محصولات گوناگون درنظر گرفته شده؛ اما در طبقه سوم سالن بیلیارد، سالن بولینگ، سالن ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت وجود دارد که آن را به یکی از برترین مراکز خرید کیش مبدل کرده است. در طبقه چهارم سارینا 2 نیز مکانی برای توقف خودروی افراد خاص بوده که توسط آسانسور خودروبر به این مکان انتقال پیدا می کنند. همچنین در چند سال آینده بزرگ‌ترین فودکورت موجود در خاورمیانه هم در این طبقه راه‌اندازی خواهد شد. این مرکز خرید گزینه بسیار خوبی برای حراجی‌های کیش است؛ چراکه در این دوران بهترین جنس‌ها به فروش رسیده و بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

برای استفاده  از تخفیفهای بالا باید بدانید، یکی از فصل‌های حراج در این پاساژ فصل تابستان است. این مرکز تجاری به مرکز خرید مروارید نزدیک بوده و می‌توانید خرید خود را در مرکز خرید مروارید ادامه دهید. در معماری و ساخت این مرکز خرید مجلل از عناصر معماری ایرانی و به خصوص بناهای بسیار مشهوری نظیر سی و سه پل اصفهان و آرامگاه حافظ در شیراز الگو برداری شده است. این مرکز خرید فاصله کمی با مراکز مهم دیگر جزیره همچون مرکز خرید چینی‌ها، هتل تماشا، مرکز خرید شارستان، هتل شایگان و... دارد.

موقعیت مکانی مرکز خرید سارینا 2

مرکز خرید سارینا 2 در میدان امیرکبیر واقع شده و از موقعیت مکانی مناسبی در جزیره بهره می‌برد. ساعات کاری این پاساژ 9 صبح تا 13.30 ظهر و 17 بعدازظر تا 23 شب است که برای خرید در جزیره بسیار مناسب خواهد بود. با توجه به بزرگ بودن این بازار اگر می‌خواهید به همه بخش‌ها سر بزنید، حداقل سه ساعت زمان درنظر بگیرید. تعدادی رستوران و فست‌‌فود هم داخل بازار است تا هر وقت خواستید میان‌وعده یا ناهار خود را نوش‌جان کنید.

 

 

 

کدخبر: 658732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟