معرفی گوشی جدید اوپو /  باریک‌ترین گوشی 5G

به گزارش رکنا، اوپو به تازگی یکی از گوشی‌های خود را با تبلیغات ارائه کرده است که نام این مدل Reno3 Pro است و به رسم همیشه اوپو دارای ضخامت خیلی کمی است. با داشتن ضخامت ۷.۷ میلیمتر، بدون در نظر گرفتن لنز دوربین این گوشی هوشمند، Reno3 Pro ممکن است باریک‌ترین گوشی جهان باشد که دارای شبکه دوگانه 5G است و با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

شبکه 5G دوگانه بدین معنا است که گوشی توانایی دارد از شبکه‌های 5G مستقل پشتیبانی کند. این گوشی همچنین دارای شیشه‌های خمیده در پنل جلو و عقب خود است که هیچ نوع حاشیه‌ای در لبه‌های بالا و پایین صفحه نمایش آن هم مشاهده نمی‌شود.

امکان کمی وجود دارد که یک گوشی به این باریکی بتواند دوربین سلفی بیرون جهنده داشته باشد؛ ویژگی که اختصاص به شرکت اوپو دارد، اما هیچ دوربین در مرکز صفحه نمایش هم دیده نمی‌شود. هرچند تصویر منتشر شده توسط برایان شن، مدیر شرکت اوپو از گوشه بالایی سمت چپ خود بریدگی دارد که امکان دارد مانند Galaxy S10 دارای یک پانچ کوچک برای دوربین سلفی خود باشد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود دوربین به کار گرفته شده در پشت دستگاه هم ابتدایی باشد و از دوربین‌های به کار رفته در مدل‌های جدید گوشی‌ها در آن استفاده نشود.

هرچند، اوپو Reno3 Pro یک گوشی هوشمند بسیار زیبا و جذاب خواهد بود که به راحتی در جیب کاربران جای خواهد گرفت، به نظر نمی‌رسد که در آمریکا قابل عرضه باشد. گفته می‌شود، قرارداد اوپو در حال حاضر برای سیمکارت‌هایی است که در اروپا فعالیت دارند و نمونه‌های اروپایی آن برای این قاره ارسال خواهد شد. اوپو هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت Reno3 Pro منتشر نکرده است و باید منتظر این خبر در زمان معرفی رسمی این گوشی باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟