شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایلام به 4 نفر افزایش یافت

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: با اعلام جواب نمونه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا، امروز دو بیمار دیگر به کرونا مبتلا شدند و در مجموع مبتلایان در ایلام به ۴ نفر افزایش یافت.

وی افزود: شستشوی دست‌ها با آب و صابون یا محلول‌های ضد عفونی کننده، پوشاندن بینی و دهان هنگام عطسه یا سرفه و خودداری از تماس نزدیک با افرادی که علائم شبیه به آنفولانزا یا سرماخوردگی دارند از مشتری راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: پزشکان، پرستاران، دست اندرکاران و عوامل خدمت‌رسان به بیماران در بیمارستان‌ها بر اساس وظیفه انسانی و شرعی خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات و خدمات شایسته‌ای داشته و نتیجه آن این است که استان ما نسبت به استان‌های دیگر وضعیت مطلوبی دارد.

وی افزود: اقدامات بهداشتی در مرز مهران برای جلوگیری از انتشار کرونا صورت گرفته و کارکنان بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) در راه حفظ سلامت مردم خدمت و جهادگونه عمل می‌کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: با وجود اتحاد و یکپارچگی در دانشگاه علوم پزشکی تمام کارکنان از جمله به ورز، خانه بهداشت روستاییان، کارشناسان و مسوولان ستادی با تلاش خود شایسته بالاترین تقدیر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟