جزئیات تسهیلات جدید خرید مسکن

بانک مسکن به منظور کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و همچنین به مناسبت سالروز تاسیس بانک از 25دی ماه لغایت 22 بهمن طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را ارائه نموده است.

به گزارش رکنا، لذا متقاضیان خرید مسکن با استفاده از تسهیلات ناشی از اوراق حق تقدم می توانند توسط طرح مذکور 50% از تسهیلات درخواستی خود را بدون خرید اوراق و از محل بدون سپرده استفاده نمایند. (به نحوی که 50% مبلغ تسهیلات قابل پرداخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و 50% مابقی از محل منابع بدون سپرده) به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

به عنوان مثال: شخصی که در تهران قصد خرید واحد مسکونی را دارد در صورتیکه از تاریخ صدور پروانه ساختمانی ملک مورد نظر حداکثر 25 سال سپری شده باشد مشمول تسهیلات 100 میلیون تومانی می باشد که برای استفاده از این مقدار تسهیلات صرفا لازم است برای 50 میلیون تومان از آن اوراق خریداری نماید و 50میلیون تومان باقی مانده را بانک از محل بدون سپرده پرداخت می نماید.

شرایط تسهیلات

اعطای تسهیلات خرید مسکن تا سقف های قابل پرداخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ، با توجه به شهر پرداخت می گردد .

نرخ سود تسهیلات بدون سپرده: در حال حاضر 18%

مدت بازپرداخت تسهیلات بدون سپرده: حداکثر 60 ماه

نرخ سود و مدت بازپرداخت مقداری از تسهیلات که از محل اوراق ممتاز تامین می شود مطابق با تسهیلات از محل اوراق محاسبه می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟