قیمت دلار ، یورو و ارزهای دیگر امروز دوشنبه 13 مرداد

به گزارش رکنا، صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 400 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 21 هزار و 900 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با 400 تومان افزایش نسبت به دیروز با قیمت 20 هزار و 300 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با 400 تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 25 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 23 هزار و 800 تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها 1600 تومان و قیمت خرید و فروش یورو 1900 تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟