‏قیمت مسکن مهر به ۶۰۰ میلیون تومان رسید/قیمت میلیاردی مسکن مهر به پای معامله نمی‌رسد

به گزارش گروه اقتصادی رکنا ، مهدی هدایت با اشاره به تعداد واحدهایی که تحویل داده شده‌اند اما هنوز خالی از سکنه هستند، گفت: در حال حاضر 7 هزار واحد در مسکن مهر پردیس قابلیت سکونت دارند اما مالکان نسبت به تحویل اقدام نکرده‌اند و این تعداد واحد مسکن مهر خالی از سکنه هستند.
وی تاکید کرد: احتمالا این واحدها توسط مالک اصلی به سایر متقاضیان واگذار شده و بخشی از آن هم به دست دلالان و محتکران مسکن افتاده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مهر واقعی است، اظهار داشت: با توجه به رشد نرخ مصالح ساختمانی و افزایش قیمت مسکن شاهد رشد قیمت‌ها در مسکن مهر پردیس هم بوده‌ایم.
هدایت تاکید کرد: قیمت‌های یک میلیارد تومانی هم برای فروش برخی از واحدهای مسکن مهر پردیس از سوی عده‌ای مطرح شد اما به معامله نرسید. البته در حال حاضر واحدهای دوخوابه مسکن مهر 600 میلیون تومان هم به فروش رسیده‌اند و معاملات در این حوزه قیمتی برای واحدهای 80متری انجام شده‌ است.
وی با بیان اینکه شاهد ارزش افزوده مسکن مهر پردیس در تمامی فازهای پردیس هستیم، ادامه داد: در حال حاضر قیمت تمام شده مسکن مهر کمتر از 300 میلیون تومان نیست و طبیعی است که کمتر از این قیمت هم به فروش نرسد. معتقدم هر مالکی که مسکن مهر پردیس خود را کمتر از 400 میلیون تومان بفروشد، ضرر کرده‌ است!
هدایت افزود:‌ به مالکان مسکن مهر پردیس اکیدا توصیه می‌کنم به هیچ وجه نسبت به فروش واحد خود اقدام نکنند چراکه دیگر امکان خرید مسکن را نخواهند داشت.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به آغاز انتخاب واحد متقاضیان جا مانده در پردیس، گفت: احداث 6هزار واحد مسکن مهر پردیس برای جا مانده‌ها یعنی افرادی که در سایت ثبت نام کرده بودند اما واحدی برای تحویل به افراد وجود نداشت، آغاز شده‌ است و بیش از 3 هزار نفر هم به مرحله انتخاب واحد رسیده‌اند. 
وی با بیان اینکه از مانده‌های سال 91 روزانه 200 الی 300 نفر را دعوت می‌کنیم تا انتخاب واحد خود را انجام دهند، گفت: این 6 هزار واحد در فاز 8 مسکن مهر پردیس در حال احداث است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟