بهترین رنگ ها برای ست کردن  مانتوی نسکافه ای + عکس

به گزارش رکنا، مانتو همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین آیتم های استایل خانم ها محسوب می شود و از انجایی که آیتم های مکمل همگی نسبت به آیتم اصلی انتخاب و ست می شوند، لازم است که بدانید باید در انتخاب مانتو خود دقت بیشتری نمایید. حال اگر می خواهید مانتو مشکی و یا یک مانتو سفید را انتخاب کنید که باید بگویم کار شما برای ست کردن بسیار راحت است زیرا از همه رنگ ها و سبک های می توانید برای ست کردن این دو رنگ کمک بگیرید ولی اگر می خواهید استایلی مدرن و متفاوت داشته باشید و یک مانتو نسکافه ای بپوشید تا حدودی کار ست کردن آن در استایل برای شما سخت خواهد بود.

البته جای هیچ نگرانی نیست زیرا شما می توانید با اطلاع از جدول رنگ ها به راحتی رنگ های مکمل این مانتو ترند سال را انتخاب کنید و آن را با آیتم های مکمل صحیح ست کنید. برای مثال نسکافه ای با مشکی یا سبز زیتونی از انواع رنگ هایی هستند که بیشتر خانم ها برای  لباس های خود آن ها را انتخاب می کنند و اگر این رنگ ها در کنار یکدیگر به کار برده شوند باعث ایجاد استایلی بی نظیر برای خانم ها و دختران جوان می شوند.

البته فراموش نکنید که کرم از رنگ های هم خانواده نسکافه ای است که می تواند با آن به راحتی ست شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با مانتو نسکافه ای آشنا شوید.

مانتو نسکافه ای

مانتو نسکافه ای را با سفید ست کنید؛ بهاری دخترانه و زیبا داشته باشید

یکی از نکته هایی که هنگام پوشیدن مانتو نسکافه ای باید به آن دقت کنید این است که پوشیدن  شلوار، شومیز یا کفش سفید سبک پوشش شما را مدرن و شیک می کند .فقط باید مراقب تمیزی آن ها باشید و در روز های بارانی آن ها را نپوشید و یا اگر لکه  گل یا چربی بر روی آن ها افتاد زودتر آن را پاک کنید تا جای آن باقی نماند. در نتیجه اگر می خواهید بهار را مدرن و دخترانه بگذرانید بهتر است که علاوه بر شلوار یا شال از اکسسوری های سفید هم نیز در استایل خود استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از گوشواره و یا دستبند سفید هم در کنار استایل بهاری خود کمک بگیرید.

ست مانتو نسکافه ای

با مانتو نسکافه ای خود آسمان را به زمین بیاورید

یکی از رنگ هایی که مکمل رنگ نسکافه ای است و شما برای ست کردن مانتو نسکافه ای خود می توانید از آن کمک بگیرید رنگ آبی روشن است. بله شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی برای داشتن بهاری شیک و امروزی فقط کافی است که یک شلوار آبی را با یک شال هم رنگ شلوار خود به تن کنید تا ظاهری خیره کننده و شیک داشته باشید. شما برای ست کردن مانتو نسکافه ای خود می توانید از شلوارهای جین و همراه های همیشگی خود هم کمک بگیرید زیرا در استایل های ساده و کژوال این شلوارها همیشه خوش درخشیده اند.

مانتو نسکافه ای با جین

استایل مونوکروم نسکافه ای را فراموش نکنید؛ بازی با طیف های یک رنگ

استایل مونوکروم به معنای انتخاب همه آیتم های استایل به یک رنگ است. شاید فکر کنید سرتا پا یک رنگ لباس پوشیدن خسته کننده باشد اما استایل مونوکروماتیک به هیچ وجه شما را محدود نخواهد کرد و شما می‌توانید یک رنگ را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و تناژهای تیره تر و روشن تر از آن رنگ را با آن ترکیب کنید و استایل خودتان را بسازید. برای یک استایل مونوکروم نسکافه ای شما می توانید از همه تنازهای کرم گرفته تا نسکافه ای های خیلی تیره و مایل به قهوه ای استفاده و استایلی زیبا را تجربه کنید.

مانتو نسکافه ای ست

کدخبر: 882986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟