قرص برای افزایش رشد مو‌

به گزارش رکنا، قرص رشد سریع مو یکی از مهم ترین عوامل برای ایجاد رشد مو و افزایش سرعت رشد موهاست از این رو در این مطلب اقدام به معرفی و بررسی بهترین قرص های رشد سریع مو کرده ایم که در ادامه به آن می پردازیم.

قطعا برای قطع ریزش مو ها از داروهای متعددی استفاده کرده اید و نتیجه نگرفته اید پس قطعا خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این مقاله تنها بر روی بهترین قرص ویتامین برای رشد مو تمرکز کرده و آنها را فهرست می کنیم. بگذارید ببینیم کدام یک برای شما جواب می دهد.

بهترین ویتامین ها برای رشد مو چیست؟

    Vitamin A

    Vitamin B

    Vitamin B5 (Panthenol)

    Vitamin B6

    Vitamin C

    Vitamin D

    Vitamin E

ویتامین ها چگونه بر رشد و بهبود وضعیت مو ها تاثیر می گذارند؟

اکثر مردم به طور مرتب از ویتامین ها برای کمک به رشد و احیای موهای خود استفاده می کنند درحالی که اگر با یک متخصص پوست تماس بگیرید اعلام می کند نیاز است ویتامین های بدن شما بررسی شود.

مهم ترین ویتامین ها برای رشد مو B5، B6، A، C و E  است. سایر موارد مهم بیوتین و اسیدفولیک هستند.

برخی از ویتامین ها باعث کاهش ریزش مو می شود اما شاید چندان برای رشد مو را موثر نباشند.

نحوه انتخاب ویتامین مناسب؟

انتخاب بهترین قرص ویتامین برای رشد سریع مو بسیار مهم است، زیرا این معادل با انتخاب درمان درست برای طاسی است.

نکات مهمی که برای انتخاب ویتامین باید در ذهن داشته باشید

    بهبود رشد و کاهش آسیب های ریزش مو

محصولی که انتخاب می کنید نباید میزان چربی مو را کاهش دهد بلکه باید فولیکول مو را تحریک و آن را از حالت خاموش خارج کند

این ویتامین مکمل بلوک DHT، دی هیدروتستوسترون یا DHT را مسدود می کند، این مکمل یکی از عوامل ایجاد کننده ریزش مو است. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی مسدود کننده های DHT هستند.

    مواد مغذی ضروری برای رشد مو

ویتامین ها برای رشد رشد مو به تنهایی کافی نیستند وگرنه می شد از شما خواست که تنها رژیم غذایی ویتامین مصرف کنید. درست است که ویتامین ها موجب درخشش و ترمیم موها می شوند اما نباید املاح معدنی و مواد مغذی را نادیده بگیرید.

    به دنبال عصاره های گیاهی برای تقویت موها باشید

هر مکملی را استفاده نکنید اما مکمل هایی که حاوی عصاره گیاه دم اسب، دانه کدو، برگ گزنه و … بهترین گزینه ها هستند.

    داروهایی که از نظر کلینکی برای رشد مو اثبات شده است در نظر داشته باشید

اولین چیزی که قبل از استفاده یک محصول مهم است این است که آیا محصول از نظر بالینی اثبات  و آزمایش شده یا نه

معرفی چند نمونه از بهترین قرص‎های رشد مو

اگر از کوتاه کردن موهای خود پشیمان شده‌اید و به‌دنبال راه حلی برای رشد سریع آن‎ها هستید، پیشنهاد ما به شما مصرف منظم قرص‌های ویتامین رشد مو است که علاوه‌بر تقویت موها در افزایش درخشندگی و ترمیم بافت آن‌ها نیز موثر هستند. با توجه به اینکه در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از قرص رشد مو وجود دارد، واقعا چگونه باید بفهمیم که کدام یک از آنها برای موها و وضعیت بالینی ما مناسب است؟ نگران نباشید؛ راه حل شما پیش ماست.

موثرترین قرص ضد ریزش مو و محرک رشد مو؛ فیتو

چرا قرص رشد مو فیتو؟

    برند معتبر و اثبات شده فرانسوی فیتو با سالها تجربه در تولید محصولات کاملا تخصصی برای ریزش مو و رشد سریع مو

    تقویت عمیق فولیکولهای مو با تغذیه سلولی

    کاهش و درمان ریزش مو بصورت اصولی و درمانی با تامین منابع مورد نیاز سلول های مو

    افزایش دهنده سرعت رشد مو

    پرپشت کننده مو

    ایجاد لطافت و افزایش خاصیت ارتجاعی مو

    حاوی ویتامین های ضروری و بسیار مفید برای مو از جمله حاوی ویتامین های B2, B5, B6, B8, C, E

    ویتامین B6 موجود در قرص فیتو به تولید سیستئین ماده تشکیل دهنده کراتین مو کمک می کند.

    ویتامین B8 روی کیفیت موهای رویش یافته تاثیر بسزایی میگذارد.

    بیس فرمولاسیون گیاهی بعنوان مثال حاوی اسیدهای چرب ضروری برای کاهش ریزش مو و افزایش سرعت رشد مو استخراج شده از روغن گل گاوزبان

    محصول اثبات شده به لحاظ اثرگذاری و کارایی در سراسر جهان

    قرص تایید شده توسط سازمان بهداشت اروپا و آمریکا برای درمان ریزش مو و رشد مو

قرص یا همان کپسول‌های قدرتمند برند فرانسوی و تخصصی مو فیتو یا همان قرص مکمل تقویت رشد مو فیتو فانر PHYTOPHANERE برای افزایش قدرت و سلامت پیاز مو فرموله شده است. لازم به ذکر است این فرآورده برای سلامت و رشد بهتر ناخن ها نیز بسیار موثر است.

قرص تقویت کننده، پرپشت کننده و ضد ریزش مو فیتو حاوی عناصر طبیعی و اورگانیک که با تقویت پیاز و سلول های مو سبب درمان ریزش مو و رویش اصولی موهای شما خواهد شد. این مکمل غذایی با افزایش خونرسانی به فولیکولهای مو و ارسال اسید های چرب و ویتامینهای ضروری و مفید به ریشه و تار موها در مدت زمان کوتاهی ریزش موها را درمان و سرعت رشد آنها را بشکل محسوسی افزایش میدهند.

قرص ضد ریزش فیتو بهترین گزینه خوراکی با سهولت مصرف برای تبدیل موهای نازک و ضعیف به موهای ضخیم و قدرتمند میباشد که در همان دوره اول افزایش استحکام تار مو را برای شما به ارمغان میآورد.

    دوره درمان قرص ضد ریزش و رشد مو فیتو در 3 بازه ی زمانی تعریف شده است.

برای مشاهده قیمت و خرید قرص فیتو اصل فرانسه بهترین قرص ضد ریزش مو و محرک رشد مو به صفحه محصولات مومیا مراجعه فرمایید.

قرص رشد موی نیچرز بَونتی (NATURE’S BOUNTY) مخصوص تقویت مو پوست و ناخن‌ها

این قرص رشد مو که به‌صورت آدامس تولید می‌شود، حاوی عصاره خوشمزه میوه توت‌فرنگی است و از هیچ نوع شیرین‌کننده و طعم‌دهنده مصنوعی در آن استفاده نشده است.

بیوتین و ویتامین‌های C و E موجود در آن علاوه‌بر تقوی رشد موها به براق شدن بیشتر آن‎ها نیز کمک کرده و باعث حفظ سلامت پوست و ناخن‌های شما می‌شود. درحالی‌که اصلا قیمت این محصول عالی زیاد نیست!

قرص رشد موی میِل (MIELLE) مخصوص بزرگسالان و حاوی ویتامین بیوتین

مولتی‌ویتامین‌های ارگانیک برند میِل یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه به‌عنوان قرص رشد مو هستند. ترکیبی از گیاهان، اسیدهای آمینه و مواد معدنی که برای افزایش ضخامت مو و استحکام آن‌ها عالی هستند. جالب است بدانید که این قرص‌ها به طور ویژه برای افزایش رشد و جلوگیری از ریزش مو تولید می‌شوند.

قرص رشد موی اووِی (OUAI) به عنوان مکمل برای موهای کم‌پشت

اصولا در فرآیند تولید مکمل‌های برند اووِی از ترکیبی از ویتامین بیوتین، ماده معدنی سیلیس، گیاه آشواگاندا و انواع اسیدهای آمینه استفاده می‌شود که ثابت شده است پس از 90 روز مصرف آن به نتایج مطلوبی خواهید رسید. ویتامین‌های موجود در آن باعث کاهش شکنندگی موهای نازک و کم‌پشت می‌شوند و در کنار آن ماده اصلی امگا 3 به درخشندگی آن‎ها می‌افزاید.

قرص مکمل پریکون (PERRICONE) مخصوص تقویت پوست و کل بدن

این مکمل عالی می‌تواند به حفظ سلامتی کل بدن شما کمک کند. کپسول‌های پریکون نه تنها موهای شما را تغذیه و تقویت می‌کنند بلکه از پوست، چشم‌ها، استخوان‌ها و ناخن‌ها نیز پشتیبانی می‌کنند. عناصر ویژه آن یعنی آستاگزانتین (نوعی سوپر آنتی‌اکسیدان)، کلسیم و منیزیم باعث تقویت سیستم ایمنی بد ن نیز می‌شوند.

قرص رشد مو مخصوص خانمها نوترافول(NUTRAFOL)

این مکمل که مورد تایید جامعه پزشکی می‌باشد تا به امروز توانسته طرفداران زیادی را به‌دلیل داشتن قابلیت تعدیل استرس بدن، برخورداری از مهارکننده‌های DHT (دهیدرو تستوسترون) و آنتی‌اکسیدان‌های فوق‌العاده به سوی خود جذب کند. فرمولاسیون آن طبق نظر محققان و پزشکان تنظیم شده است و 100% طبیعی بدون وجود هیچ‌گونه ماده شیمیایی مضر است.

قرص رشد موی مون جوس (MOON JUICE) برای تغذیه روزانه موها

همان‌طورکه می‌دانید، استرس یکی از عوامل اصلی ریزش مو است. به‌همین‌دلیل کارشناسان تولیدکننده قرص رشد مو برند مون جوس، در این مکمل از فرمولی برای هدف قرار دادن سطح استرس و تعادل آن استفاده کردند. آداپتوژن‌های گیاهی و ارگانیکی موجود در آن مانند آشواگاندا و جینسینگ، سطح هورمون‌های بدن شما را متعادل و اثرات استرس اکسیداتیو را کاهش می‌دهند. باید بدانید که استرس اکسیداتیو یکی از عوامل موثر در افزایش سرعت روند پیری است.

قرص رشد موی هوم (HUM) مخصوص موهای نازک

این مکمل که نوعی آدامس است، 100٪ طبیعی و گیاهی و بدون GMO یا دستکاری ژنتیکی، گلوتن و مواد نگهدارنده است. وجود ترکیباتی مانند PABA در آن می‌تواند با تقویت رنگدانه‌های طبیعی مو مانع از خاکستری شدن موهای شما شود. علاوه‌براین، وجود fo-ti (ریشه‌ گیاهی که در طب چینی استفاده می‌شود) به رشد سریع و افزایش ضخامت موهای شما کمک می‌کند.

قرص رشد موی کمپلکس گرون آلکمسیت (GROWN ALCHMIST)

این قرص نوعی مولتی‌کمپلکس از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف مانند بیوتین، سیلیس و ریبوفلاوین (ویتامین B2) است و می‌تواند درخشش را به موهای شما بازگرداند. در واقع ماده اصلی آن ریبوفلاوین است که تامین آن برای بدن به منظور ترمیم بافت و تقویت رشد موها لازم است. مطمئن باشید که این مکمل استرالیایی کاملا طبیعی و غیر سمی است.

قرص رشد موی نوترافول (NUTRAFOL) مخصوص خانم‌ها

این مکمل که مورد تایید جامعه پزشکی می‌باشد تا به امروز توانسته طرفداران زیادی را به‌دلیل داشتن قابلیت تعدیل استرس بدن، برخورداری از مهارکننده‌های DHT (دهیدرو تستوسترون) و آنتی‌اکسیدان‌های فوق‌العاده به سوی خود جذب کند. فرمولاسیون آن طبق نظر محققان و پزشکان تنظیم شده است و 100% طبیعی بدون وجود هیچ‌گونه ماده شیمیایی مضر است.

قرص مکمل شوگربیرهر (SUGARBEARHAIR) مخصوص ویتامینه مو

این قرص ویتامینه که به‌صورت آدامس تولید می‌شود، در اینستاگرام غوغای زیادی به پا کرده است چراکه از سوی کیم کارداشیان سلبریتی معروف آمریکایی تایید شده و حاوی ترکیبات قدرتمندی مانند بیوتین، اسید فولیک، روغن نارگیل و ویتامین C برای تقویت، رشد سریع و جلوگیری از ریزش بیشتر موها است.

قرص مکمل موی فیلیپ کینگزلی (PHILIP KINGSLEY)

این نوع از قرص‌های مکمل برند فیلیپ کینگزلی حاوی سه ماده مغذی اساسی برای مو یعنی ویتامین‌های گروه B، سلنیوم و ویتامین D است و فرمولاسیون آن توسط متخصصان کلینیک‌های بهداشت مو در نیویورک و لندن تنظیم شده است. مراکز درمانی که مراجعین آن‎ها اکثرا برای دریافت توصیه‌های تغذیه‌ای به آنجا مراجعه می‌کنند. بنابراین می‌توانید روی این قرص رشد مو برای تقویت، افزایش ضخامت و رشد سریع موهای خود حساب باز کنید.

مکمل غذایی ویویسکال (VIVISCAL) با قدرت فوق‌العاده

یکی از قرص‌های رشد مو که بسیار مورد علاقه سلبریتی‌های هالیوود قرار گرفته است، این مکمل غذایی برند ویویسکال است. در فرمولاسیون آن از ترکیبی از پروتئین‌های ماهیان اعماق دریا، عصاره دم اسب و ویتامین C برای جلوگیری از شکستگی و موخوره موها استفاده شده است. بنابراین با وجود این قرص عالی می‌توانید بدون هیچ نگرانی از کوتاه کردن موها، در طی مدت طولانی موهای خود را بلند کنید چراکه مطمئنا خبری از موخوره مو نخواهد شد. علاوه‌براین، نگرانی از بابت ضعیف و نازک شدن موها نخواهید داشت. معمولا هر بسته آن حاوی 60 عدد قرص است.

این محصول یکی از مهمترین جنبه ها را شامل می شود. کارآزمایی بالینی این محصول موجب رفع طاسی و کم مویی شده و بعد به تقویت پوست سر می پردازد.

این قرص ها با استفاده از فناوری AminoMarTM برای افزودن تغذیه و کاهش ریزش مو، از لحاظ علمی ساخته شده است.

کپسول تقویت‌کننده موی ویتال پروتئین (Vital Proteins) مخصوص پوست، مو و ناخن

جالب است بدانید که پروتئین کلاژن فقط برای مراقبت از پوست نیست. به طور کلی، پروتئین‌ها عنصر سازنده بسیاری از اجزای حیاتی بدن هستند. به‌همین‌دلیل این مکمل قوی از چند پروتئین و ماده اساسی مانند کلاژن، بیوتین و ویتامین C برای حفظ و بازیابی سلامت مو، پوست، ناخن‌ها، استخوان‌ها و مفاصل استفاده کرده است.

این قرص تقویتی مو کاملا طبیعی و گیاهی و هر بسته از آن دارای 90 عدد کپسول است.

ویتامین ها و مکمل های برتر دیگر برای رشد مو خانمها و آقایان

تمامی محصولاتی که ما برای شما در اینجا لیست نموده ایم بر اساس قیمت و امتیاز مورد بررسی و نقد قرار گرفته که به شما کمک می کند 5 ویتامین برتر دیگر برای رشد مو ها را بشناسید:

     قرص ضد ریزش مو اولتراکس لبس هیر راش | Ultrax Labs Hair Rush DHT Blocking Hair Loss Maxx Hair

    Growth

شما ممکن است بدانید که کراتین یکی از ترکیبات ساختار موی است، در حالی که DHT باعث تسریع و ریزش مو میشود.

زمانی که ما این ماده را به بدنمان می افزاییم انتظار داریم که رشته های موهایمان سالم و ضخیم شوند.

یک محصول مانند Ultrax Labs Supplement Vitamin Supplements به شما کمک خواهد کرد که به هدف مورد نظر خود  که رشد موهاست برسید.

این محصول با دسته ای کراتین منحصر به فرد همراه است که قطعا  موهای شما را تغذیه می نماید و البته حاوی مواد مغذی ضروری است که DHT را مسدود می کند.

علاوه بر این محصول شامل 23 نوع ماده معنی و عصاره گیاهانی است که پوست و مو را تغذیه می کند.

این یکی از سریع ترین روشها برای جلوگیری از ریزش مو و رسیدن به طاسیست.

    قرص ویتامین رشد مو بیوتین 10000

یکی از انواع ویتامین ب را بیوتین B7 یا ویتامین H می‌نامند. این ماده با کمک به تولید کراتین و کلاژن نقش مهمی در تقویت و رشد موها دارد همچنین آن‌قدر مؤثر بوده که نه تنها در مکمل‌های ترکیبی بلکه به تنهایی و در قالب قرص و آمپول نیز عرضه می‌شود.

بیوتین یکی از بهترین چیزهایی است که موهای شما رازنده می کند . اگر به دنبال یک محصول خوب هستید حتما روی محصولاتی که دارای بیوتن هستند سرمایه گذاری نمایید.این دارو یکی از بهترین محصولاتی است که سرشاراز بیوتن است . محصول بیوتین خالص محتوای کلیدی است که به شما کمک می کند تا موهایی سالم داشته باشید .این محصول نه تنها شامل بیوتن است  بلکه ویتامین B، E و C، که  علاوه بر تغذیه موها نتایج مثبتی برای کل بدن خود برای شما به ارمغان می اورد.. پس از درمان اولیه موها  ،به بهبود وضعیت پوست و ناخن ها شما هم می پردازد. بیوتین خالص  باعث کاهش شکنندگی و شکستگی ناخن می شود. همچنین علائم پیری را از بین می برد و پوست را نرم می کند در نهایت باعث می شود مژه های بلندی داشته باشید.

    قرص رشد مو و سلامت پوست، مو و ناخن بیوتین | BIOTIN PLUS

اگر به دنبال فریبندگی هستید باید مطمئن شوید که همه چیز در بدن شما سالم است.این دارو مکملی ایده ال برای شماست . این محصول Nested Naturals یکی از مکمل های بیوتین کامل بدن شما است . این ارگانیسم است و از منابع GMO تولید نمی شود. این حاوی 5000 میکروگرم  علاوه بر بیوتن همراه با ویتامین هایی نظیر C، B3، B6، B12 و E می باشد. این محصول به شما کمک می کند تا از طاسی جلوگیری کنید همچنین این قرص سرعت ریزش مو را می کاهد.

    داروی شتاب دهنده رشد مو | Flawless Botanics

این محصول میتواند به رشد موها کمک نماید.این مکمل حاوی 20 ماده طبیعی ضروری است . این دارو با فرمول پزشکی است که مقادیر مناسب مواد مغذی و گیاهان را در بر دارد. این محصول بدون عوارض جانبی احتمالی است و به صورت مصنوعی ساخته نمی شود.

این محصول با بلاک DHT موجب کاهش ریزش مو و جلوگیری از طاسی می گردد.این مکمل دارای بالاترین میزان بیوتن می باشد.

کلام آخر برای بهترین قرص های رشد مو

قرصهایی که معرفی کردیم یا هر قرص ویتامینی که ممکن است از لیست ما جا مانده باشد میتواند برای رشد سریع مو میتواند بسیار موثر باشد اما فراموش نکنیم برخی اوقات قرص های رشد مو بتنهایی نمیتوانند انتظارات ما را از رشد مو و یا درمان ریزش مو برطرف کنند و بهتر است در کنار آن مراقبتهای ویژه مو را انجام داده و یا از انجام برخی عوامل که موجب لطمه به رشد مو و سبب ریزش مو میشوند خودداری کنیم. همچنین در کنار مصرف قرص رشد مو از محصولات تخصصی مانند محلول رشد سریع مو استفاده نمایید تا این سه عامل مانند یک تیم در جهت رشد سریع موهای شما عمل کنند.

اصولا با افزایش سن کیفیت و میزان پروتئین‌های ساختاری پوست و مو مانند کلاژن و کراتین کاهش می‌یابد و تنها راه جبران آن‎ها مصرف به‌موقع انواع مکمل گیاهی و طبیعی است. از طرفی جالب است بدانید که موهای شما در طی سه مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن رشد می‌کنند.

در مرحله آناژن یا مرحله «رشد فعال» هر فولیکول مو برای چهار تا هشت سال باقی می‌ماند و رشد می‌کند. مرحله کاتاژن مرحله‌ای است که در آن رشد مو طی چهار تا شش هفته متوقف می‌شود. نهایتا در مرحله تلوژن موهای شما می‌ریزند.

بنابراین اگر بتوان سلامت موها را در طی مرحله آناژن تضمین کرد هر تار مو قبل از ریزش زمان بیشتری برای رشد خواهد داشت. دقیقا عملکردی که انواع قرص رشد مو با برخورداری از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای تقویت و رشد سریع موها دارند. پس تاثیر مکمل‌های موی ذکر شده را دست کم نگیرید!

کدخبر: 858197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟