چربی سوزهای خانگی کدامند؟

به گزارش رکنا، بهترین چربی سوز روزانه این است که حداقل 8 لیوان آب بنوشید. همچنین زیره به مقدار خیلی کم به ناهار یا شام تان اضافه کنید. سرکه سیب روزی 2 قاشق غذاخوری همراه سالاد در وعده ناهار یا شام میل کنید. علاوه بر این طبق ذائقه تان از فلفل قرمز در غذاها استفاده کنید. دارچین هم روزی یک قاشق مرباخوری با شیر در آخر شب یا در اوتمیل همراه صبحانه میل کنید. اینها بهترین چربی سوزهای خانگی هستند.

درواقع هیچ خوراکی در جهان وجود ندارد که به‌ طور معجزه‌ آسایی به سرعت باعث کاهش وزن و لاغری شود اما می‌توان از برخی مواد غذایی و خوراکی‌ها استفاده کرد که دارای کالری کمتری بوده و از طرف دیگر چربی سوز می‌باشند برای مثال مواد غذایی وجود دارد که سرشار از آب بوده و درنتیجه باعث ایجاد سیری شده و از طرف دیگر برخی دیگر از غذاها سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهند.

و اما خوراکی‌های دیگری وجود دارند که سرشار از پروتئین و فیبر بوده و کم‌ چرب هستند. به این نوع خوراکی‌ها خوراکی‌های چربی گفته می شود که بدن برای هضم آنها نیازمند انرژی و کالری زیادی خواهد بود درنتیجه فرد دچار کاهش وزن و لاغری می شود زیرا در طول روز فرد کمتر نیاز به خوردن خوراکی‌های قنددار و پر چرب و پر کالری خواهد داشت و در نتیجه بخش بیشتری از وزن اضافی خود را از دست خواهد داد.

لازم به ذکر است بدانید خوراکی‌هایی وجود دارند که به دلیل قوی بودن آنها بدن از انرژی بیشتری برای هضم آنها استفاده می کند به‌ طوری‌ که این خوراکی‌ها به دلیل این‌ که عملکرد متابولیسم بدن را بهبود بخشیده و سوخت‌وساز را بیشتر می‌کنند و از طرف دیگر بدن نیازمند غذای کمتری بوده و اشتها کمتر می شود که در ابتدای مطلب به طور خلاصه این خوراکی ها را معرفی کردیم.

کدخبر: 858053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟