سرمی که پوست شما را در 14 روز جوان می کند! + فیلم
حجم ویدیو: 12.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش رکنا، رسیدگی به پوست را باید جدی بگیرید. اگر می خواهید سن پوست تان از سن واقعی تان جوان تر باشد و در 14 روز معجزه ای روی پوست تان اتفاق بیفتد و لک های پوستی تان کمتر شود و پوست شما زیباتر دیده شود حتما این ماسک ژلی را درست کنید.

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورای آماده را با یک قاشق غذاخوری آب خیار خیلی خوب میکس می کنید. ژل را در یخچال نگهداری کنید و کمی که سرد شد روی پوست تمیزتان ماساژ دهید تا خوب شود. دو بار در روز از این ژل استفاده و در یخچال نگهداری کنید.

این ژل یا سرم یکی از بهترین دستورها برای متوقف کردن روند پیری و مشکلات پوستی تان است که خودتان در طی زمان که استفاده می کنید می بینید چقدر روی پوست تان تاثیرگذار بوده است.

البته تاکید می کنم یکی از رازهای زیبایی پوست استفاده از سرم های اصولی است ولی باید این نکته را دانست که بدون شک آب و هوا، وراثت و تغذیه بر پوست بی تاثیر نیست!

تمام موارد لازم در ویدئو به طور کامل گفته شده است ولی به موارد زیر هم توجه کنید:

حتما ژل آلوئه ورای آماده باشد چون اگر طبیعی باشد شما فقط و فقط برای همان روز و تازه تازه باید استفاده کنید

اگر ژل آلوئه ورای شما آبکی است و قوام ندارد مقدار آب خیار را کمتر بریزید یا اگر سرم تان حالت آبکی پیدا کرد مشکلی ندارد، همان خاصیت را دارد

شب ها قبل از خواب این ژل را روی صورت ماساژ بدهید و استفاده کنید، تا صبح روی پوست باشد

برای صورت و بدن استفاده می شود

به مدت یک هفته در یک ظرف در بسته در یخچال می توانید نگه دارید

این ماسک مناسب انواع پوست هاست

این سرم از همان دفعات اول روی پوست تاثیرگذار است ولی تا ۱۴ روز ادامه بدهید. قول می دهم دیگر رهایش نمی کنید و می شود سرم همیشگی پوست تان

این ژل یا سرم تغذیه کننده پوست است، به شدت آبرسان است، ضد لک، ضد چروک، پرکننده پوست است، روشن کننده و درخشان کننده پوست است، برای جای جوش و جای زخم مفید است، برای رفع تیرگی پوست مفید است، برای سفت کردن پوست پیشنهاد می شود.

کدخبر: 854332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟