معجزه زیبایی با ابروهای مرتب

به گزارش رکنا ، زیبا ساختن ابروان می تواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند . منظور فقط تغییر سبک ظاهر نیست ، بلکه حالت چهره شماست . ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند ، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا می تواند باشد . اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد .

طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک به روی صورت است. اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت به هم خورده و شکل آن را تغییر می دهند . شکل و فرم مورد دلخواه همه اصولا شکل بیضی است که بیشترین در صد افراد سعی بر این دارند که فرم صورت خود را به این فرم در آورند . که این نکته در آرایش تکمیلی و ترمیمی اجرا می شود که اکثر خانم ها این نکته را نادیده می گیرند و می توانید برای کم کردن درد روی ابرو کمپرس یخ بگذاریم .

قبل از شروع ، نکات زیر را بیاموزید:

ابروان شما از کجا باید آغاز شوند ؟

مداد را در کنار بینی به صورت عمودی نگه می داریم نقطه طلاقی مداد با ابرو ، همان محل شروع ابرو شماست .

بلندترین نقطه ابرو باید کجا باشد ؟

مدادی را در کنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم ) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو ، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشخص می کند .

شکل درست ابرو را پیدا کنید ؟

وقتی به ابروی خودتان نگاه می کنید ، باید دو خط مریی وجود داشته باشد . یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو . این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود .

نکته :

اگر تاکنون ابرویتان را برنداشته اید ، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد . و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بر دارید . این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم می کند .

نحوه برداشتن ابرو

• این کار را روز قبل از مهمانی انجام دهید چون آثار سرخی را به سختی می توان با کرم پودر بزنید امکان جوش زدن و زخم شدن آن خواهد بود .

• ابروانتان را با یک برس کوچک مثل مسواک به حالت طبیعی برس بکشید .

یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسان تر شود .

بهترین حالت چک کردن ابروها بعد از برداشتن آن با چشمان بست است که مسلما توسط شخص دیگری می توان انجام داد .

• ابروها باید به نسبت شکل صورتی که مایل هستید برداشته شوند نه به توصیه دوستان یا دنباله روی از مد .

• از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند . این کار ممکن است باعث عفونت شود .

موها را یک به یک بچینید . آنها را محکم و در جهت رویش مو بکشید .

• ابتدا از وسط ابرو ، بالای بینی ، شروع کنید تا به درد آن عادت کنید . چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد .

• اگر درد این کار زیاد بود قبل از ادامه مقداری خمیر دندان بر روی ابرویتان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند . این کار حالت بی حسی به پوست می دهد .

• برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید .

• هنگامی ابروهایتان را در آینه چک کنید و در پایان یک پارچه لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد .

• اگر می خواهید چهره بازتری داشته باشید فاصله ابروها را کمی بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده می خواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیک تر باشند .

به یاد داشته باشید :

طبیعی بودن همیشه بهتر است . هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید . وقتی شکل اولیه را به ابرویتان دادید، نگه داشتن این شکل آسان است .

ابتدای ابرو باید با گوشه داخلی چشم هماهنگ باشد . کمان ابرویتان نیز باید با خط بالای چشمتان هماهنگ باشد .

درست کردن ابروی نازک و پراکنده :

قسمت ابتدای ابرو ، دقیقا بالای گوشه داخلی چشم ، باید پر باشد . اگر ابروان شما نازک و یا کم پشت است ، آن قسمت را با مداد ابرو با خطوط نازک مو مانند پر کنید .

سپس ، با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فرو کرده اید کارتان را ادامه دهید . به این ترتیب رنگ مداد ابرویتان بیشتر می شود . هر قدر به کمان ابرویتان نزدیک تر می شوید خطوط را نازکتر کنید .

چگونه بهترین کمان ابرو را ایجاد کنیم :

ترجیحا ، کمان ابرو باید از ابتدای شروع کره چشم آغاز شود . برای مشخص کردن آن از یک گوش پاک کن استفاده کنید ، آن را در کنار بینی خود قرار دهید و روی پلک بالایی چشم خم کنید . محل تلاقی گوش پاک کن و ابرو بالاترین نقطه کمان ابرو را مشخص می کند . اصولا ابرو باید یک سوم اینچ بعد از گوشه خارجی چشم به صورت کمی سر بالا به پایان برسد .

چگونه کمان ابرو را بالاتر ببریم ؟

برای این کار بهتر است که زیر بالاترین قسمت کمان ابرو را نازک تر کنید تا کمان ابرو بالاتر برود . به این ترتیب ظاهر چشمتان نیز بازتر می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟