قوانین ست کردن آرایش با رنگ مو/خانم ها بخوانند

 آرایش خانم های مو مشکی با آرایش خانم های مو بلوند کلی با هم تفاوت دارد، هماهنگ کردن آرایش صورت با رنگ مو نیازمند رعایت نکات مهم و دانستن ترفندهایی است که ما در این بخش آن ها را با شما در میان میگذاریم.

یک اصل کلی در ست کردن آرایش و رنگ مو این است که خانم هایی که رنگ موهایشان جزو رنگ های گرم است بهتر است آرایش صورت شان با رنگ های سرد باشد و برعکس.

آرایش مناسب با رنگ موی بلوند و روشن

خانم هایی که موهای بلوند و روشن دارند باید ابروهایشان نیز همرنگ موهایشان باشد، خط چشم های دنباله دار و سایه چشم های قهوه ای، مسی و طلایی برای مو بلوندها بسیار مناسب است. رژگونه تان باید به رنگ برنز باشد تا جذابیت چهره تان بیشتر شود، برای انتخاب رژلب سراغ رنگ ها کالباسی، مرجانی، قرمز و هلویی بروید.

آرایش مناسب با رنگ موی مشکی و تیره

رنگ موی مشکی رنگ موی اکثر خانم های ایرانی است، خانم هایی که موهای مشکی و قهوه ای تیره دارند باید روش ایجاد هارمونی بین رنگ مو و آرایش صورت را بدانند. خانم هایی که موهای تیره دارند باید به آرایش چشم ها اهمیت بیشتری بدهند مژه مصنوعی، خط چشم و سایه چشم اکلیلی برای جذابیت چشم های شما کافی است.

اگر پوست تان روشن است رژلب قرمز و اگر پوست تان تیره است رژ لب های کمرنگ مایل به صورتی و گلبهی برایتان مناسب است.

آرایش مناسب با رنگ موی قرمز و شرابی

هماهنگی آرایش صورت با رنگ موهای قرمز کمی دشوار تر از رنگ موهای دیگر است، فقط این را بدانید که آرایش غلیظ برای شما اصلا مناسب نیست. پوست تان را تیره نکنید. سعی کنید کرم پودری استفاده کنید که یک درجه از رنگ پوست تان تیره تر باشد و آرایش تان را با ریمل و رژ لب زرشکی تکمیل کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟