براق کردن موهای کدر با موس+روش استفاده

روش استفاده از موس مو

برای استفاده از موس مو اولین کاری که باید انجام دهید این است که موها را بشویید و با یک پارچه نخی آب اضافه موها را بگیرید فقط دقت کنید که نباید موها کاملا خشک باشند بلکه باید کمی رطوبت داشته باشند، سپس موها را شانه کنید و موس مو را به حالت چنگ زدن به موهایتان بزنید. بعد از زدن موس مو دیگر نباید به موها دست بزنید تا کاملا خشک شوند، بعد از خشک شدن موها از زیبایی آن ها حیرت زده خواهید شد.

براق شدن موها

موس مو خاصیت براق کنندگی مو را نیز دارد به این صورت که اگر موهای کدر و مات دارید میتوانید به موهایتان موس مو بزنید و آن ها را براق و خشان کنید.

موس مو برای مردان

موس مو برای موهای رنگ شده

افزایش حجم موها

یکی از راه های افزایش حجم موها استفاده از موس مو است، برای پرپشت نشان دادن موها بهترین کار این است که مقداری موس مو به ریشه موهایتان بزنید و آن ها را پوش دهید به این ترتیب موهای پرحجمی خواهید داشت.

از بین بردن حالت وز بودن مو

با استفاده از موس مو با موهای وز خداحافظی کنید، موس مو مانند ژل موها را چسبنده نمیکند و مانند اسپری موها را خشک نمیکند بلکه موهای وز را نرم و خوش حالت میکند.

موس مو برای موهای فر

موس مو برای موهای وز

حالت دهندگی موها

یکی دیگر از کاربردهای موس مو این است که موها را حالت دار میکند به این صورت که اگر موهای موج دار دارید با استفاده از موس مو حالت موج دار موها را زیباتر کنید و ماندگاری آن ها را افزایش دهید.

موس مو برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که موهای نازک دارند

کسانی که موهای کم پشت دارند

کسانی که موهای وز دارند

کسانی که موهای بی حالت دارند

کسانی که موهای کدر و مات دارندخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟