فرمول لاغری 7 روزه+دستورالعمل

مصرف کالری چیزی نیست در واقع به غذایی که میخوری بستگی دارد کالری صرف فعالیت و ورزش می شود.اگر شما توانایی این که راه های دیگر برای کاهش وزن امتحان کنید را ندارید و آرزو می کنید راهی آسان و جدید برای کاهش وزن پیدا کنید این متن را بخوانید.روز اول : فقط میوه بخورید موز را انتخاب نکنید و از انگور و هندوانه تناول کنید و در طول روز 8-12لیوان آب بنوشید.

روز دوم : فقط از سبزیجات بخورید ، اگر نمی توانید سبزیجات خام بخورید از سبزیجات پخته استفاده کنید مثل سبزیجاتی:کاهو ،کلم ،بروکلی و 8 لیوان آب در طول روز بنوشید.

روز سوم : سبزیجات و میوه ها را با هم بخورید و به آن سیب زمینی و موز اضافه کنید و آب را هم به صورت معمول (8-6 لیوان) بنوشید.

روز چهارم: در این روز موز و شیر استفاده کنید چه مقدار موز و چه مقدار شیر؟ هشت عدد موز و سه لیوان شیر و وعده های غذایی را به سه بخش تقسیم کنید و آن را در طول سه وعده ی مختلف بخورید.

روز پنجم:یک فنجان برنج پخته با 6 عدد گوجه فرنگی بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید.

روز ششم: یک فنجان برنج و بعد از آن بقیه روز از سبزیجات استفاده کنید و میزان آبی که مصرف میکنید 12 لیوان باشد.

روز هفتم: یک فنجان برنج و میوه و سبزیجات را به انتخاب خود بخورید و 10 لیوان آب بنوشید در این هفت روز وزن کاهش پیدا می کند و سیستم گوارشی بهبود می یابد و پوست و موی درخشانی پیدا خواهی کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟