ماسک هایی که دشمن موهای زائد هستند

آرد برنج و پاپایا:

پاپایا و آرد برنج می توانند به طور موثری در از بین بردن موهای زائد صورت به شما کمک کنند. پوست نصف یک پاپایای رسیده را بکنید، آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. دو قاشق غذا خوری آرد برنج را به خمیر پاپایا اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنید. خمیر آماده شده را روی پوست صورت بمالید و 25 دقیقه صبر کنید. بعد از این مدت صورت خود را با آب سرد بشویید.

آرد برنج و لیمو:

لیمو دارای خاصیت لایه برداری است، که به از بین بردن سلول های مرده پوست و همچنین موهای زائد خیلی کمک می کند. یک سوم فنجان آب لیمو را با دو قاشق غذا خوری آرد برنج مخلوط کنید. این ترکیب را روی صورت بمالید و به آرامی برای 5 تا 8 دقیقه ماساژ Massage دهید. اجازه دهید 5 دقیقه روی صورت بماند، سپس با آب سرد بشویید.

آرد برنج و عسل:

اگر بخواهید که موهای زائد را به آرامی از بین ببرید ، راه حلش همین است. در یک کاسه 2 قاشق غذاخوری آرد برنج و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید. در نهایت چند قطره شیر به ترکیب اضافه کرده و کاملا با هم مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را روی پوست بمالید و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید . این کار کمک می کند تا ریشه موها خیلی ضعیف شوند و به راحتی کنده شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟