ماسک شیر شاداب کننده پوست صورت +دستور خانگی

ماسک شیر و جوانه گندم به دلیل منابع پروتئینی بالا می تواند موجب سفتی پوست و رفع افتادگی چروک شود. به این منظور ابتدا چهار قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را کاملا له کنید، یک نصف میوه آووکادو را رنده کرده و با جوانه گندم مخلوط کنید. سپس سه قاشق غذاخوری آرد جوانه گندم و یک عدد سفیده تخم مرغ را نیز اضافه کرده و با نصف لیوان شیر مخلوط کنید. مایع به دست آمده را روی پوست کاملا تمیز قرار دهید و بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک بادام نیز باعث حفاظت و رطوبت پوست می شود. یک قاشق غذاخوری شیر را با پودر بادام بخوبی مخلوط و سپس یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. این ماسک را برای ۱۵ دقیقه روی پوست صورت و گردن قرار دهید. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

مخوط شیر و نمک پوست صورت شما را فوق العاده نرم و ملایم می کند. بر این اساس می توانید یک قاشق چایخوری نمک را در دو قاشق سوپخوری شیر بریزید و هم بزنید و هنگام خواب به صورت خود بمالید.

ماسک سیب و شیر لایه بردار بوده و پوست را جلا می بخشد. یک عدد سیب را رنده کرده و با یک لیوان شیر مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست قرار دهید.

از ماسک شیر و آرد برنج و ماسک نشاسته و شیر نیز می توان برای جوان سازی و شاداب کردن انواع پوست استفاده کرد. پس یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با نصف لیوان شیر مخلوط کرده و شب هنگام خواب روی پوست تمیز و شسته شده بگذارید و همزمان یک لیوان شیر نیز میل کنید. پس از جذب کامل ماسک و خشک شدن آن روی پوست، صورت را با آب سرد و خنک بشویید.

همچنین می توانید یک قاشق مرباخوری نشاسته را با دو قاشق مرباخوری شیر با هم مخلوط کرده و روی پوست قرار دهید و همزمان یک لیوان شیر که در آن یک قاشق غذا خوری نشاسته حل کرده اید، بنوشید. توجه داشته باشید که ابتدا نشاسته را در کمی آب سرد حل کرده و بعد در لیوان شیر بریزید و مخلوط کنید تا مایع یکدستی شود.

در کنار استفاده از ماسک هایی که با شیر تهیه می شود و اثر مثبت بر پوست شما دارد، با نوشیدن یک لیوان شیر در روز علاوه بر شفافیت صورت، سلامت دندان، ناخن ها، موها و در نتیجه زیبایی خود را تضمین کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

کدخبر: 408789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟